۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵

مسئول یادمان شهدای هفت تپه مطرح کرد؛

بازدید ۳۴۰۰ زائر مازندرانی از یادمان شهدای هفت تپه

بازدید ۳۴۰۰ زائر مازندرانی از یادمان شهدای هفت تپه

ساری- مسئول یادمان شهدای هفت تپه مازندران با بیان اینکه این یادمان آماده میزبانی از زائران است، گفت: تاکنون سه هزار و ۴۰۰ زائر استان از این یادمان بازدید کردند.

سرهنگ عباس جانی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه آماده سازی یادمان هفت تپه از ابتدای سال با کمک گروه‌های جهادی و با محوریت سپاه کربلا و حمایت دستگاه‌های دولتی گفت: بیشترین موضوع مد نظر در سال ۱۴۰۰ آماده سازی فضای حسینیه یادمان بود که این فضا آماده و پذیرای تا سقف ۲۵۰ زائر است.

وی افزود: برای آماده سازی فضای حسینیه از جمله پیگیری و نصب برق، جاگذاری درو پنجره دوجداره و سنگ کف و دور یادمان اقداماتی انجام شد و علاوه بر این گازرسانی به یادمان پیگیری شد و با قرارداد شرکت گاز، لوله کشی‌ها انجام و ساختمان‌های متعلق به خادمان گاز کشی شد.

وی ادامه داد: آماده سازی مسیرهای هفت تپه از دیگر اقدامات بوده و جاده‌ها را مناسب سازی می‌کردیم تا اتوبوس‌ها بتوانند به این مکان آمده و پارکینگی برای اتوبوس‌ها و ماشین‌های شخصی تعبیه کردیم.

سرهنگ جانی پور با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته با تمرکز خوب فرمانده سپاه کربلا، عوامل اجرایی آن و حمایت دستگاه‌های متولی امور در بخش‌های مختلف آب، برق و مخابرات و غیره اظهار داشت: تا به امروز سه هزار ۴۰۰ زائر مازندرانی برای بازدید از یادمان هفت تپه به این مکان آمدند.

مسئول یادمان شهدای هفت تپه گفت: راویان مستقر جوان و باتجربه از استان‌های مازندران و گلستان در یادمان حضور دارند و به روایتگری می‌پردازند.

کد خبر 5449728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha