۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰

دادستان عسلویه:

راهداری و پیمانکار در حوادث جاده هاله-عسلویه مقصر شناخته می‌شوند

راهداری و پیمانکار در حوادث جاده هاله-عسلویه مقصر شناخته می‌شوند

بوشهر- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه گفت: اگر حوادثی در جاده هاله - عسلویه متوجه مردم شود پیمانکار و اداره راهداری مقصر شناخته خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خدری صبح شنبه در بازدید از مسیر عسلویه به سمت روستاهای ساحلی نایبند (معروف به چریف) اظهار داشت: روند تعریض جاده چریف عسلویه رضایت بخش نیست.

وی اضافه کرد: پیمانکار کُند عمل می‌کند و نزدیک به یک سال است که پیمانکار شروع به کار کرده و قرار شد مسیر ۸.۴ کیلومتری را ١۵ ماه تحویل دهد ولی تاکنون پیشرفت آن‌چنانی نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه افزود: به علت خرابی جاده هفته‌ای چندین تصادف یا واژگونی در این مسیر صورت می‌گیرد و خساراتی متوجه مردم می‌شود و مردم از این روند گلایه مند هستند.

وی بیان کرد: به پلیس راه تاکید شده است که از این پس تصادف یا واژگونی در این مسیر رخ دهد و خسارتی متوجه مردم شود با توجه به مسؤلیت دار بودن پیمانکار و اداره راهداری سهم آنها در تصادفات لحاظ شود.

خدری خاطرنشان کرد: ضمن احضار پیمانکار به دادسرا در خصوص تسریع در اجرای پروژه به منظور جلوگیری از هر گونه حادثه‌ای تذکرات لازم به ایشان داده شده است.

وی تاکید کرد: اداره راهداری و پلیس راهور در اسرع وقت نسبت به نصب علائم هشدار دهنده اقدام کنند و از مردم خواهشمندیم در تردد احتیاط لازم را داشته باشند.

پیمانکار پروژه نیز در این بازدید با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون‌ها به مناسبت تعطیلات عید نوروز گفت: بعد از عید با سرعت بیشتری کار را شروع خواهیم کرد.

جاده چریف مسیر تردد ساکنین روستاهای ساحلی منطقه نایبند عسلویه است.

کد خبر 5450226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha