۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲

معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی کل ناجا:

۳۲۰۰ خودرو جدید به ناوگان ناجا واگذار شد

 ۳۲۰۰ خودرو جدید به ناوگان ناجا واگذار شد

ساری- معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی از واگذاری سه هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو جدید برای تقویت ناوگان خودرویی این نیرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا فریبا در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی و امام رضا (ع) فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: معاونت آماد و پشتیبانی در راستای وظیفه ذاتی خود در سال گذشته در حوزه تحرک اقدامات خوب و مؤثری انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ برای تقویت ناوگان خودرویی ناجا، سه هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو جدید واگذار شد، ادامه داد: با واگذاری خودروهای جدید و از رده خارج شدن خودروهای فرسوده، توان عملیاتی یگان‌های انتظامی ارتقا یافت.

معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در خصوص مأموریت‌های نوروز ۱۴۰۱، گفت: تمهیدات لازم برای تأمین سوخت خودروهای ناجا در اجرای مأموریت‌های پلیس اندیشیده شده و هیچ مشکلی در تأمین سوخت نداریم.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته بیش از ۵۵۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور وظیفه واگذاری سوخت به خودروهای انتظامی را بر عهده دارند و با تمهیدات صورت گرفته هیچ مشکلی از نظر تأمین سوخت وجود ندارد به طوری که جایگاه‌های عرضه سوخت در تمامی استان‌ها از این حیث فعال و از آمادگی لازم برخوردار هستند.

سردار فریبا به پیش بینی‌های تأمین سوخت در ایام نوروز اشاره و خاطر نشان کرد: به فضل الهی با تمهیدات صورت گرفته در تعطیلات نوروزی و سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ هیچ گونه کمبودی در سوخت‌رسانی به خودروهای رده‌های انتظامی برابر نرم و شاخص‌های تعریف شده نخواهیم داشت.

کد خبر 5451499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha