۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴

معاون اجرایی رئیس جمهور:

منازل زلزله‌زده کوهرنگ طی ۴ ماه آینده بازسازی شود

منازل زلزله‌زده کوهرنگ طی ۴ ماه آینده بازسازی شود

کوهرنگ- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: طی چهار ماه آینده باید کار آواربرداری و روند بازسازی منازل زلزله‌زده کوهرنگ تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی صبح سه‌شنبه در بازدید از بخش دوآب‌صمصامی شهرستان کوهرنگ با اشاره به دستور رئیس جمهور در راستای رسیدگی به مناطق زلزله زده کوهرنگ، اظهار کرد: اسکان زلزله زدگان در روزهای نخست توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیریت بحران از لحظات نخست وقوع زلزله به سرعت وارد میدان شدند، عنوان کرد: اقدامات مطلوبی در راستای پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض به زلزله زدگان توسط دولت انجام شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه بخشی از این تسهیلات و کمک‌های بلاعوض پرداخت شده است، عنوان کرد: در آینده نزدیک قسمتی دیگر از تسهیلات و کمک بلاعوض به زلزله زدگان پرداخت خواهد شد.

مرتضوی با بیان اینکه طی چهار ماه آینده باید آوار برداری و روند بازسازی منازل زلزله زده تکمیل شود، گفت: برخی منازل در این زلزله آسیب دیده اند که امکان مرمت و بازسازی ندارد در این راستا باید برای بازسازی این منازل تصمیم گیری شود.

کد خبر 5451789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha