۳ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۱۶

ند پرایس؛

ایران باید تصمیمات سخت بگیرد

ایران باید تصمیمات سخت بگیرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص مذاکرات هسته ای با ایران مدعی شد که تهران باید تصمیمات سخت بگیرد. این سخنان در حالی است که آمریکا بزرگترین مانع موفق شدن مذاکرات وین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سخنانی جدید در مورد مذاکرات هسته‌ای با ایران مدعی شد که ایران باید تصمیمات سخت بگیرد.

وی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که آمریکا برای هر دو حالت جهان با برجام یا بدون برجام آماده است. وی بار دیگر به تکرار تهدیدهای بی اساس آمریکا پرداخت و گفت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا متعهد شده است که ایران به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت. این تعهد راسخ است و چه به برجام دست یابیم و چه دست نیابیم، ما به این تعهد عمل خواهیم کرد.

وی همچنین تاکید کرد: فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در حال انجام رایزنی‌های مهم با شرکای خلیج فارس در مورد برنامه هسته‌ای ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ماهواره‌ها نشان دادند که نیروهای روسی شهرهای اوکراین را بمباران کردند که باعث مرگ غیرنظامیان شده است. هزاران نفر از ساکنان ماریوپل بر خلاف میل خود مجبور به نقل مکان به روسیه شدند.

ند پرایس تاکید کرد: یک چهارم جمعیت اوکراین از مناطق خود آواره شده‌اند و زمان توقف جنگ فرا رسیده است.

کد خبر 5452159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدی ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      3 4
      وقتش رسیده کشور ما بهمراه چین و هند و برزیل و حتی ترکیه، در کنار روسیه بایستیم و البته بدون دخالت مستقیم در جنگ اوکراین، کاری کنیم غرب یعنی در واقع فتنه آنگلوساکسونها یعنی انگل لیس و آمریکا و کانادا و استرالیا سر جاشون نشونده بشن.
    • محمدولایی بازنشسته IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      6 0
      چرا دولت اختلاف پنج میلیونی حقوق بازنشسته ها را با شاغلین تعمدا حل نمی کند ؟؟؟؟دستهای پشت پرده کم کم عیان میشوند (((برجام بی برجام ))))
    • دانیال هاشمی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      1 0
      مکرو و مکروالله والله خیر الماکرین
    • Iraj IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      2 1
      اگر غربی ها فکر می کنند، ایران به هر قیمتی حاضر به توافق است، کاملا در اشتباهند، زیرا برجام دیگر مهم ترین مشکل ایران نیست.
    • مهدی CA ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      1 0
      تصمیمات ایران فقط مربوط به برنامه های داخلی است و به شما هیچ ربطی ندارد ن به شما ن هیچ شخص یا کشوری در دنیا تصمیمات شما باید بگیرین ک ایران به عنوان یک کشوردارای انرژی هسته ای بپذیرین یا نه نپذیرین هم تاثیری در روند کار نخواد داشت
    • اشنا IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      1 1
      خودتی!شیطان بزرگ مکار!مردم انقلابی ایران خیلی وقت است تصمیم خودراگرفته اندشمابایدتصمیم سخت دراعتراف به شکست خفت باربگیرید