۴ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۳۲

فرمانده مرزبانی کشور:

طرح خوشایندسازی هنگ های مرزی اجرا می‌شود

طرح خوشایندسازی هنگ های مرزی اجرا می‌شود

بوشهر- فرمانده مرزبانی کشور گفت: در لایحه بودجه امسال اعتبارات ویژه‌ای از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای، برای اجرا طرح هوشمندسازی در مرزها و خوشایندسازی هنگ‌های مرزی مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی چهار شنبه شب در نشست با استاندار بوشهر با تبریک سال جدید و قدردانی از تعامل استاندار و مجموعه دستگاه‌های اجرایی و نیروی‌های مسلح با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: استان مهم و استراتژیک بوشهر در کشور بسیار مهم است که تقویت زیرساخت‌های مرزبانی در اولویت قرار دارد.

فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه مرز بیان کرد: تشکیل کارگروه مرز در تمامی استان‌های مرزی و ساحلی بسیار مهم است و انتظار می‌رود استانداران ساحلی و مرزی در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به همسایگی کشورهای مختلف حاشیه خلیج‌فارس با استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به برگزاری جام جهانی فوتبال قطر در سال جاری و همسایگی این کشور با استان بوشهر ضمن تقویت تعامل، کمک و پشتیبانی‌های لازم به قطر مورد توجه ویژه قرار دارد.

فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر توجه به استیفای حقوق مرزنشینان و ساحل‌نشینان بیان کرد: ساماندهی شناورهای فاقد هویت و اجرا طرح سجاد در اولویت برنامه‌های مرزبانی قرار دارد.

وی با اشاره به تحقق به شعار امسال مقام معظم رهبری افزود: توجه ویژه به عملیاتی کردن طرح‌ها بر اساس شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین در اولویت برنامه مرزبانی قرار دارد و در این راستا از نخبگان استفاده می‌شود.

فرمانده مرزبانی کشور از اجرا طرح خوشایند سازی هنگ‌های مرزی خبر داد و افزود: در لایحه بودجه امسال اعتبارات ویژه‌ای از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای، برای اجرا طرح هوشمندسازی در مرزها و خوشایندسازی هنگ‌های مرزی مصوب شده است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مسکونی سازمانی یکی دیگر از طرح‌ها است اضافه کرد: سالانه ۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در نقاط مرزی کشور از جمله سواحل استان بوشهر ساخته می‌شود که همکاری در تأمین زمین برای عملیاتی شدن این مهم ضروری است.

کد خبر 5452677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha