۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معارفه شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معارفه شد

کرمانشاه- با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه با حضور محمد هاشمی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی آئین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سالن وحدت شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات بهرام فاضلی زاد تقدیر و قدردانی شد و علی صفدری به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد.

علی صفدری در این مراسم با تبریک سال جدید و روز جهانی تئاتر و هنرهای نمایشی، اظهار کرد: تئاتر بخشی از دایره گسترده هنر بوده و انتظار می‌رود با تلاش هنرمندان و اهالی تئاتر این بخش در استان کرمانشاه رونق بیشتری پیدا کند.

وی افزود: رشد و پیشرفت و امید به آینده بستری است که فرهنگ نام دارد و نقطه تمرکز همگان بروی همین موضوع است و در زمان‌های گوناگون تهاجم‌هایی به عرصه سیاسی، نظامی و … وارد شده اما فرهنگ عرصه‌ای بوده که همواره مورد هجمه قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری فرهنگ به منزله هوا و کالبد یک جامعه بیان شده و امید به آینده جامعه و مردم آن در دستان اهالی فرهنگ و هنر قرار دارد.

صفدری عمق بخشی و رشد و توسعه هنر با تلاش و همکاری هنرمندان استان کرمانشاه در اولویت برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت چرا که رهبر معظم انقلاب استان کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی معرفی کردند.

وی خاطر نشان کرد: اساتید و هنرمندان بزرگی همچون آیت الله مرتضی نجومی (ره)، استاد کلهر و یدالله بهزاد و سایر اساتید برجسته در استان کرمانشاه زندگی کرده و می‌کنند و آنها پرچمداران فرهنگ و هنر در استان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: با همکاری اهالی فرهنگ و رسانه هدف اصلی که تربیت نسل جوان متعهد انقلابی را در پیش خواهیم گرفت تا بتوانیم باز هم چهره‌های ماندگاری را به کشور تحویل دهیم.

کد خبر 5454445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha