۷ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۵۰

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

کاهش ۱۴ درصدی تصادفات منجر به فوت سفرهای نوروزی در کرمانشاه

کاهش ۱۴ درصدی تصادفات منجر به فوت سفرهای نوروزی در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش ۱۴ درصدی تصادفات منجر به فوت سفرهای نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته مجموع تصادفات رخ داده در سال جاری در استان کرمانشاه کاهش داشته اما تعداد تصادفات منجر به فوت مانند سال گذشته بوده است.

وی افزود: در حوزه برون‌شهری با وجود این‌که افزایش ۱۵ درصدی آمار تصادفات را در استان کرمانشاه داشته‌ایم اما تصادفات فوتی با ۱۴ درصد کاهش گزارش شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: آمار سرقت منزل افزایش ۱۶ درصدی داشته که ناشی از افزایش سفرها و خالی بودن منازل مردم است و در این مدت ۲۷۲ نفر سارق دستگیر و شناسایی شده‌اند.

جاویدان خاطر نشان کرد: افزایش آمار نزاع و درگیری نگران‌کننده بوده و با توجه به آنکه ۱۴۰ درصد در استان کرمانشاه افزایش نزاع و درگیری وجود داشته نیاز است دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی کار بیشتری انجام دهند.

وی با اشاره به تعداد قتل‌های رخ داده از اول سال ۱۴۰۱ تاکنون، گفت: پنج فقره قتل در این ایام رخ داده که همگی قاتلین دستگیر شدند و یکی از قاتلین نیز همانطور که در گزارشات ارائه شده بود در درگیری متقابل با پلیس فوت کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص مبارزه با قاچاق، بیان کرد: در حوزه قاچاق سوخت ۳۲ هزار لیتر سوخت کشف شده و در حوزه سلاح و مهمات ۸۵ قبضه انواع سلاح کشف و ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر مانند تریاک و امثال آن نیز کشف و ضبط شد.

جاویدان ادامه داد: بیش از ۱۶ هزار مورد تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش شده که نیمی از آن منجر به انجام عملیات پلیس شده و ۱۶۰ نفر از معتادین متجاهر نیز تحویل مراکز بازپروری شده‌اند.

کد خبر 5454667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha