۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳

طرح ضیافت الهی در ۲۶ بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می شود

طرح ضیافت الهی در ۲۶ بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می شود

قزوین- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: طرح ضیافت الهی شامل محافل قرآنی، جلسات تفسیر و توزیع بسته ها معیشتی بین خانواده ها کم بضاعت است.

حجت الاسلام رضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح ضیافت الهی اذعان کرد: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان است که در طول ماه مبارک در بیست و شش ۲۶ بقعه متبرکه در سطح استان قزوین اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: برای اجرای این طرح بیست و دو مُبلغ از قم و دوازده مُبلغ بومی فعالیت خواهند کرد.

وی ابراز کرد: بیست و شش بقعه در سطح استان شامل این طرح هستند که تمامی بقعه‌های شهر قزوین و چندین بقعه از اطراف و شهرستان‌ها دیگر استان که عبارت اند از بقعه سید علی شارینی در شهرستان شال، منور خاتون در دانسفهان، امامزاده عبدالقهار کلنجین در آوج و امامزاده سلیمان در شهرستان البرز طرح ضیافت الهی را برگزار می‌کنند.

این مسئول در خصوص برنامه‌هایی که تحت عنوان ضیافت الهی برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: این طرح شامل برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی، جزءخوانی و اعزام مبلغ به روستاها محروم، توزیع بسته معیشتی به خانواده‌ها کم بضاعت، جلسات تفسیر قرآن با حضور مفسر مجرب از قم است.

کد خبر 5459185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha