۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۴۷

استاندار خوزستان خبر داد؛

دستگیری ۱۴۵۰ مجرم متواری دارای حکم در خوزستان

دستگیری ۱۴۵۰ مجرم متواری دارای حکم در خوزستان

اهواز- استاندار خوزستان گفت: دستگیری یک هزار و ۴۵۰ نفر از سه هزار مجرم متواری دارای حکم از جمله اقدامات قضائی، انتظامی و امنیتی انجام شده در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: خوزستان از بُعد نقشی که در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان دروازه ورود تشیع به کشور داشته، دارای جایگاه ویژه‌ای است.

استاندار خوزستان افزود: خوزستان در حال حاضر نیز دومین استان از نظر تولید ناخالص ملی و تأمین‌کننده ۴۰ درصد از منابع بودجه عمومی کشور است.

وی یادآور شد: شبکه دفع فاضلاب شهری، هدایت آب‌های سطحی، تأمین آب شرب و آشامیدنی به خصوص در حوزه غدیر که در ۶ ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی انجام شده، حل مشکلات شرکت هفت تپه و قرار گرفتن این شرکت در مسیر درست تا رسیدن به سودآوری در سال آینده از حمله توجهات دولت انقلابی به خوزستان است.

خلیلیان ادامه داد: اجرای پروژه‌های مختلف در قالب مصوبات سفر و اختصاص ۳۶ هزار میلیارد تومان به خوزستان، ۲۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه سرمایه‌گذاری و هشت هزار میلیارد تومان هم برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور حمایت از تولید و ازدواج جوانان نیز از دیگر اقدامات دولت انقلابی برای خوزستان است.

وی با اشاره به هم‌افزایی خوب برای افزایش امنیت در خوزستان یادآور شد: مبارزه با قاچاق سلاح و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز، مبارزه با اشرار، جمع‌آوری معتادان متجاهر، دستگیری یک هزار و ۴۵۰ نفر از سه هزار مجرم متواری دارای حکم از جمله اقدامات قضائی، انتظامی و امنیتی انجام شده در استان است.

استاندار خوزستان با اشاره به راه‌اندازی اردوگاه ماده ۱۳ برای جمع‌آوری معتادان متجاهر بیان کرد: حدود سه هزار نفر معتاد متجاهر در استان وجود دارد که با فعال شدن این اردوگاه آنها به محل اردوگاه منتقل می‌شوند.

کد خبر 5460188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha