۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰

استاندار گیلان مطرح کرد؛

فرصت ۲۰ روزه برای استقرار امکانات طرح های سالم سازی در گیلان

فرصت ۲۰ روزه برای استقرار امکانات طرح های سالم سازی در گیلان

رشت- استاندار گیلان تأکید کرد: متولیان ستاد ساماندهی سواحل در گیلان تنها ۲۰ روز برای استقرار امکانات طرح های سالم سازی دریا فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل گیلان با اشاره به گردشگر پذیر بودن این استان، اظهار کرد: در طرح‌های سالم سازی دریا باید به دو موضوع فرهنگ و تفریح در کنار هم توجه شود.

وی به دور جدید مسافرت به گیلان در تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: در ۲۰ روز آینده همه فرمانداران و متولیان ستاد سواحل باید زیر ساخت‌های لازم برای اجرای طرح‌های سالم سازی را آماده و مستقر کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه اعتبارات بر اساس ارائه و اجرای طرح‌های خلاقانه در سواحل تخصیص می‌یابد، گفت: به اقداماتی که جز وظیفه ذاتی دستگاه‌ها است اعتباری تعلق نمی‌گیرد.

وی در ادامه به اجرای طرح آزادسازی سواحل اشاره و با بیان اینکه نقاط حادثه آفرین افزایش یافته است، تأکید کرد: باید به موضوعات امنیتی، فرهنگی و تفریحی در سواحل توجه ویژه شود.

عباسی همچنین بر لزوم رعایت عفاف و حجاب تأکید و با بیان اینکه نباید اجازه دهیم ارزش‌ها با برخی اقدامات ناهنجار زیر سوال رود، ادامه داد: ناجیان غریق در نقاط حادثه آفرین برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه‌ای جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه اقدامات نظارتی از سوی فرمانداران باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: کمیته فرهنگی ستاد سواحل باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای مردمی اقدامات فرهنگی انجام دهد.

استاندار گیلان تأکید کرد: از ظرفیت نیروی انتظامی، همیار پلیس، سپاه، بسیج و نیروهای داوطلب مردمی در اجرای مأموریت‌ها استفاده‌ای بهینه شود.

کد خبر 5461533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha