۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۲۱

فرماندار خانمیرزا:

توزیع آرد براساس سرشماری سال ۹۵ خانمیرزا را دچار مشکل کرده است

توزیع آرد براساس سرشماری سال ۹۵  خانمیرزا را دچار مشکل کرده است

خانمیرزا- فرماندار خانمیرزا از کمبود آرد در این شهرستان خبر داد و گفت: این مشکل به دلیل تخصیص سهمیه بر اساس سرشماری سال ۹۵ است.

یوسف مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه توزیع آرد بر اساس سرشماری سال ۹۵ است، اظهار کرد: با توجه به افزایش دو برابری جمعیت در این شهرستان آرد تخصیصی پاسخگوی نیاز مردم نیست.

وی با بیان اینکه نان قوت غالب مردم است، عنوان کرد: از زمانی که خانمیرزا به شهرستان تبدیل شده رشد مهاجرت در شهر آلونی به چشم می‌خورد که این مهم نیاز آرد را افزایش داده است.

فرماندار خانمیرزا به محور ترانزیتی این شهرستان اشاره کرد و گفت: روزانه بیش از ۳۰ هزار خودرو از این مسیر عبور می‌کنند و اصولاً کالاهای مورد نیاز به ویژه نان را از شهر آلونی تهیه می‌کنند.

مرادی با اشاره به اینکه کارگران کشاورزی به صورت فصلی در زمان برداشت محصولات کشاورزی در خانمیرزا حضور خواهند داشت، مطرح کرد: برنامه ریزی لازم برای تأمین نان مورد نیاز این افراد باید انجام شود.

وی با بیان اینکه کمبودی در زمینه تأمین گوشت قرمز و مرغ گرم وجود ندارد، تصریح کرد: برنج مورد نیاز در شهرستان به اندازه کافی وجود دارد.

فرماندار خانمیرزا از توزیع نیمی از سهمیه شکر اصناف در شهرستان خبر داد و افزود: تا هفته آینده سهمیه شکر اصناف به طور کامل توزیع خواهد شد.

مرادی با اشاره به افزایش مقطعی گوجه فرنگی در این شهرستان، مطرح کرد: با برنامه ریزی به موقع این مشکل حل شده است و گوجه فرنگی با قیمت مناسب در فروشگاه‌های سطح شهر به فروش می‌رسد.

کد خبر 5462402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha