با حکم دبیر شورای عالی فضای مجازی؛

سرپرست جدید پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد

سرپرست جدید پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد

دبیر شورای عالی فضای مجازی در حکمی حسین مطلبی را به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، در حکمی که از سوی ابوالحسن فیروزآبادی برای حسین مطلبی صادر شده، آمده است: «نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در امور پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب می‌شوید. امیدوارم با بهره گیری از توان کلیه دستگاه‌ها، مؤسسات و سازمان‌ها و بهره مندی از تجربه و توان علمی و تخصصی همکاران این پژوهشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

پیش از این عبدالحسین کلانتری رئیس پژوهشگاه فضای مجازی بود که هم اکنون معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم شده است.

دکتر مطلبی پس از پایان دوره کارشناسی ارشد خود در رشته فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه قم با رتبه نخست، موفق به پذیرش در رشته دکترای کلام اسلامی از همین دانشگاه با سهمیه استعداد درخشان شده و در این مقطع نیز موفق به کسب رتبه نخست شده است.

از سوابق وی می‌توان به مدیریت گروه مطالعات بنیادین پژوهشگاه فضای مجازی، ریاست شورای دانشی فلسفه و الهیات دانشگاه آزاد واحد الکترونیک، دبیری میز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در مرکز تحقیقات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح و نظارت علمی گزارش‌های علمی در مرکز ملی فضای مجازی اشاره کرد.

از مهم‌ترین حوزه‌های پژوهشی مطلبی نیز می‌توان به فلسفه هوش مصنوعی، هستی شناسی و معرفت شناسی فضای مجازی، علوم شناختی، فلسفه سیاست و … اشاره کرد.

وی همچنین داوری مجلات علمی و همایش‌های مختلف را بر عهده داشته و تاکنون چند جلد کتاب در زمینه فضای مجازی به تألیف و ترجمه رسانده است.

کد خبر 5464527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha