۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۴۸

«اورزلا فون در لاین»:

کشورهای اروپایی هرچه سریع‌تر تسلیحات لازم را به اوکراین بدهند

کشورهای اروپایی هرچه سریع‌تر تسلیحات لازم را به اوکراین بدهند

رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد: کشورهای اروپایی هرچه سریع‌تر تسلیحات لازم را به اوکراین بدهند؛ چرا که این تنها مسیری است که امکان ادامه ایستادگی این کشور در برابر روسیه را فراهم می‌ کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «اورزلا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا امروز یکشنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا باید هر چه سریعتر تسلیحات لازم را به اوکراین تحویل دهد.

رئیس کمیسیون اروپا در این خصوص گفت: درباره این موضوع، تفاوتی میان سلاح های سبُک و سنگین قائل نیستم. کی یف باید آنچه را که برای دفاع از خود نیاز دارد به دست آورد!

وی در این باره اضافه کرد: باید هر کاری که ممکن است برای پایان دادن به درگیری در اوکراین انجام شود، اگرچه درگیری‌ ها در بدترین حالت ماه‌ ها یا حتی سال‌ ها طول بکشد.

«اورزلا فون در لاین» در این باره افزود: این درخواست شامل همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌شود. کشورهایی که می‌توانند باید ارسال سیستم‌ های تسلیحاتی به اوکراین را تسریع‌ کنند؛ چرا که این تنها مسیری است که امکان ادامه ایستادگی این کشور در برابر روسیه را فراهم می‌ کند.

کد خبر 5469326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد DE ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      2 1
      هیچ دوست خوبی تشویق به سلاح کشتار نمی‌کند بلکه راه گفتگو و دوستی را مشوق می‌شود مگر اینکه دامی باشد که از آن به منفعت می‌رسد.
    • محمد DE ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      1 0
      بدترین حالت این اتفاقات این است که نسل کشی مردان اروپایی را دربرمیگیرد، و از جهتی دیگر بر توسعه شرقیها افزوده می‌شود و آینده اش هم مشخص است، آنچه تاریخ و جنگهای اول و دوم بیانگرش میباشند
    • محمد DE ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      1 0
      اگر برای رقابت اقتصادی و حفظ ثروت انحصاری برای قدرت‌های حکومتی هیچ چیز جز منفعت و سلطه اهمیتی نداشته است، ملت‌ها را وسیله ای برای اهداف خود میبینند