۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶

رئیس کمیته امداد شاهرود:

آرزوی ۱۷۰ کودک نیازمند شاهرودی برآورده شد

آرزوی ۱۷۰ کودک نیازمند شاهرودی برآورده شد

شاهرود- رئیس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه خیران شهرستان همواره دستگیر نیازمندان هستند، گفت: آرزوی ۱۷۰ کودک نیازمند شاهرودی برآورده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اصغری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته شاهرود ضمن بیان اینکه جشن آرزوها با حضور خیران و نیکوکاران و رؤسای دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در این شهر برگزار شد، ابراز داشت: در این مراسم ۳۰۰ خیر کوشیدند تا آرزوی کودکان نیازمند برآورده شود.

وی ضمن بیان اینکه آرزوی ۱۷۰ آرزوی کودک نیازمند تحت حمایت شاهرودی برآورده شد، افزود: این آرزوها به ارزش ۲۷۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه در این مراسم پدربزرگ و مادربزرگ‌ها نیز حضور داشتند، ابراز داشت: به گفته این افراد کودکان نیازمند تحت حمایت همانند نوه‌های آن‌ها محسوب می‌شوند لذا با برداشتن آرزو نوشته‌شده توسط کودکان از درخت آرزوها کوشیدند تا حلاوت این ماه را برای این کودکان نیز شیرین کنند.

اصغری بابیان اینکه حامیان به هر میزانی که مایل باشند می‌توانند به این کودکان نیازمند و محروم کمک کنند، تصریح کرد: خوشبختانه به همت وجود همین خیران کودکان نیازمند از حامی برخوردار هستند و کودک مددجو بدون حامی در استان سمنان وجود ندارد.

وی افزود: خیران می‌توانند کمک‌های خود را به کمیته امداد تحویل دهند تا به دست این کودکان نیازمند برسد و یا با حمایت از چند کودک آینده بهتری را برای این بخش از جامعه بسازند.

کد خبر 5473841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha