۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از کوی دانشگاه بازدید کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از کوی دانشگاه بازدید کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بازدید از خوابگاه دانشجویان در محل کوی دانشگاه در مسجد کوی دانشگاه همراه با دانشجویان افطار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این مراسم که با هدف نزدیکی بیشتر مسئولان با دانشجویان برگزار شد، حاضرین در ابتدا به قرائت گروهی قرآن کریم پرداختند و پس از آن دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تاکید بر برکات ویژه ماه رمضان گفت: جوانی فرصت بزرگی است تا بتوانیم با درک حقایق جهان هستی به خودسازی بپردازیم و در این مسیر قرائت قرآن، نماز شب، روزه داری همراه با توکل بر خداوند می تواند ما را یاری کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: دوران جنگ تحمیلی فرصتی بود که درهای آسمان به سوی انسان ها باز بود و کسانی که حقیقت خلقت و زندگی دنیوی را درک کرده بودند توانستند ازین این موهبت الهی و فرصت خدمت استفاده کنند و در راه خدمت به خلق و خدا به درجه رفیع شهادت نایل شوند.

وی با اشاره به ابتدای آیه ۱۳۶ سوره نساء «یا أیّها الّذین آمنوا آمنوا» گفت: سعی کنیم به ایمان حقیقی و قلبی برسیم. اگر در جوانی مدارج ایمان راستین و واقعی را درک کنیم در جاده پر فراز و نشیب آینده، کمتر دچار گزند و آفات زندگی می شویم و در امتحان های زندگی به لطف خداوند سربلند می شویم.

در ادامه پس از مراسم نماز و افطار دانشجویان به بیان خواسته های خود پرداختند که مواردی همچون تغذیه، امکانات تسهیلاتی و خوابگاه ها مطرح شد.

در ادامه دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران به برخی از پروژه های انجام شده اشاره کرد و گفت: با پیگیری های بعمل آمده از طرف تیم دانشگاه موفق شدیم بودجه تغذیه دانشجویان را ارتقاء دهیم و درحال مذاکره با پیمانکارهای جدید هستیم تا بتوانیم با انتخاب پیمانکاری مجرب، خدمات بهتری به دانشجویان ارائه کنیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حمایت هیئت رئیسه موجب پیشرفت کار در عرصه های ساخت و ساز خوابگاه و سایر امکانات رفاهی دانشجویان شد و پروژه های عمرانی ویژه ای در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم با تلاش شبانه روزی تیم حاضر بتوانیم مشکلات پیش روی دانشجویان را مرتفع و شاهد رضایت دانشجویان از خدمات دانشگاه شویم.

در پایان حاضرین به بازدید از پروژه های تازه تاسیس، فعال و در حال ساخت مجموعه کوی دانشگاه از جمله خانه فرهنگ، آشپزخانه و بوستان های درحال ساخت پرداختند.

کد خبر 5475756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha