۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۳۷

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان:

آتش سوزی کارخانه‌ در شاهین شهر ۱۰ مصدوم داشت/۲۱ مجروح در ۲ تصادف

آتش سوزی کارخانه‌ در شاهین شهر ۱۰ مصدوم داشت/۲۱ مجروح در ۲ تصادف

اصفهان- سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۰ نفر در حادثه آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شاهین شهر خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه کارخانه‌ای در جاده شاهین شهر نرسیده به پلیس راه اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام چهار کد اورژانس و یک کد هلال‌احمر برای امدادرسانی به این حادثه ادامه داد: این حادثه ۱۰ مصدوم مرد بین ۳۲ تا ۴۴ داشت که به دلیل تنگی نفس به بیمارستان گلدیس منتقل شدند و سوختگی نداشتند.

وی همچنین به حادثه واژگونی خودرو ورا کروز (X۵۵) در نجف آباد اتوبان سردار کاظمی اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۲۰ و هشت دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام ۲ آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر برای امدادرسانی به این حادثه افزود: این حادثه هشت مصدوم شامل دو خانم و ۶ مرد داشت که هفت نفر برای درمان به بیمارستان فاطمه الزهرا منتقل شدند و یک مصدوم به اعزام رضایت نداد.

عابدی همچنین به تصادف زنجیره سه دستگاه تریلی، یک دستگاه خاور، دو دستگاه پراید و یک سمند اشاره کرد و گفت: این حادثه در اصفهان اتوبان فرودگاه روبرو پایگاه هشتم شکاری رخ داده است.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و اتوبوس آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه ابراز داشت: ۱۳ نفر شامل پنج مرد، پنج زن و سه دختربچه در این حادثه مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: چهار نفر از مصدومان به بیمارستان کاشانی و ۹ نفر به بیمارستان الزهرا منتقل شدند.

کد خبر 5479073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha