۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶

۲ حادثه رانندگی در اصفهان ۲ کشته و ۵ مصدوم داشت

۲ حادثه رانندگی در اصفهان ۲ کشته و ۵ مصدوم داشت

اصفهان _ رئیس پلیس راه استان اصفهان از جان باختن ۲ نفر و مصدوم شدن ۵ نفر دیگر در ۲ حادثه رانندگی در محور اصفهان _شهرکرد و محور عسکران به داران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اصغر زارع اظهار داشت: مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی اطلاع از وقوع یک حادثه رانندگی در محور اصفهان_ شهرکرد بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با ۴ سرنشین برخورد کرده بود که سرنشین ۲ ساله خودروی پژو پارس در دم جان باخته و ۳ سرنشین دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق این تصادف راننده کامیون بنز را به علت تغییر مسیر ناگهانی خودروی خود مقصر تشخیص دادند.

سرهنگ زارع ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر مأموران پاسگاه پلیس راه نجف آباد از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور داران به عسکران مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علت این حادثه عدم توجه به جلوی راننده خودرو تشخیص داده شده است گفت: در این حادثه نیز راننده ۶۱ ساله خودرو جان باخته و ۲ سرنشین دیگر آن به شدت مصدوم شدند.

کد خبر 5481191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha