۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹

سند حدنگار جزایر کیش رونمایی می شود

سند حدنگار جزایر کیش رونمایی می شود

کیش - با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از سند حدنگار جزایر کیش رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم با حضور «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و «حسن بابایی» رئیس سازمان ثبت اسناد املاک کشور، «مهدی کشاورز» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولین محلی منطقه در جزیره کیش برگزار می شود.

یادآور می شود؛ اوایل اردیبهشت ماه جاری تفاهم نامه همکاری بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف فراهم شدن ثبت شعب شرکت ها در مناطق آزاد در جهت بهبود کسب و کار فعالین اقتصادی به امضاء رسید.

این تفاهم نامه همکاری با هدف هماهنگی در جهت جانمایی، ثبت و صدور اسناد مالکیت کاداستری و بروز رسانی اطلاعات مالکیتی و نقشه های مرتبط در محدوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، همکاری در جهت بازبینی، پالایش و تاسیس انواع شرکت ها با شناسه مجزای مناطق آزاد، بین «سعید محمد» مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و «حسن بابائی» معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شد.

کد خبر 5482172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha