۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

احداث بیمارستان اولویت اول شهر جدید مهستان است

 احداث بیمارستان اولویت اول شهر جدید مهستان است

البرز - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: احداث بیمارستان و در کنار آن افزایش دیگر خدمات بهداشتی و درمان اولویت اول شهر جدید مهستان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی صبح یکشنبه در دیدار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان، مسائل و دغدغه‌های مردم این شهر را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: بر اولویت اول احداث بیمارستان، افزایش خدمات بهداشت و درمان، احداث سالن‌های ورزشی فاز ۷ و ۴ و اقدامات اساسی در راستای خدمت‌رسانی برای مردم شهر جدید مهستان تاکید داریم.

وی بیان کرد: احداث بیمارستان در شهر جدید مهستان از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه بخش مهمی از دغدغه حوزه بهداشت و درمان این شهر را رفع می‌کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس در خصوص پروژه‌های شهر جدید مهستان ضمن ارائه نقطه نظرات سازنده، ارائه مطلوب خدمات زیربنایی و روبنایی در این شهرها و توزیع مناسب خدمت رسانی در این مناطق شده را برای رفاه حال مردم عزیز خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: شهر جدید مهستان با الگوی ساختاری و سیستمی موجود توسعه پیدا کرده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از پیگیری ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی در شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: اکثر جمعیت شهر جدید مهاجر هستند و وضعیت مالی بسیار ضعیفی دارند که نیاز است به آنان خدمات بهداشتی و درمانی و… داده شود.

وی ادامه داد: متأسفانه بعد از ۳۰ سال، شهر جدید هشتگرد یک تخت بیمارستانی ندارد که از این رو در تریبون مجلس و جلساتی که با وزیر راه و شهرسازی سابق در این زمینه برگزار شد این موضوع را تذکر دادم

حدادی ادامه داد: از طرفی مجوز ساخت بیمارستان توسط وزارت بهداشت و درمان صادر شده و وزیر بهداشت سابق و فعلی تعهد تجهیز، تحویل و راه اندازی بیمارستان را بر عهده گرفته اند با وجود اینکه شرکت آمادگی تحویل زمین را دارند، اما هنوز در این زمینه به نتیجه مطلوب نرسیده ایم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: همواره ظرفیت فعالیت‌های جنبی شهری در کنار بحث سکونت شهروندان باید به طور جدی همزمان با سایر پروژه‌های شهری از جمله طرح‌های مختلف زیربنایی و زیرساختی، توجه به سرانه‌های مورد نیاز شهر و بحث کیفیت ساخت و ساز و احداث پروژه‌های به صورت جهادی پیگیری شود.

حدادی ضمن اتحاد و انسجام در شهر جدید مهستان گفت: تمامی بخش‌های مربوط به پروژه تعیین زمان و موانع پیش رو رفع شود تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره برداری آن و رفاه و آسایش شهروندان باشیم.

لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان گزارش از آخرین وضعیت و اقدامات ارائه کرد.

کد خبر 5484504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha