۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷

فراخوان پنجمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش منتشر شد

فراخوان پنجمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش منتشر شد

اهواز- دبیر جایزه ملی محیط زیستی دکتر رادمنش گفت: فراخوان پنجمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش با هدف حمایت از محیط زیست منتشر شد.

فرشاد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هدف از جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش آن است که دوستداران و فعالان محیط زیست و منابع طبیعی را که خودجوش و با توان شخصی خویش در جهت حفظ محیط زیست و پاسداری از حیات گیاهی و جانوری این مرز و بوم می‌کوشند، شناسایی و از آنها تقدیر کرد.

وی در خصوص ️محورهای فراخوان جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش بیان کرد: فعالیت‌های قابل توجه و مؤثر در زمینه پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست، ترویج و آموزش دانش، فرهنگ و اخلاق محیط زیستی در سطح وسیع و فراگیر در میان کودکان و بزرگسالان، ایجاد امکانات مؤثر مادی و معنوی و تلاش برای حفظ محیط زیست و محافظت از گونه‌های گیاهی و جانوری از جمله محورهای مهم این جشنواره است.

دبیر جایزه ملی محیط زیستی دکتر رادمنش افزود: خلاقیت و طرح‌های ابتکاری برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن، بازسازی جنگل‌ها، کاشت و نگهداشت درختان و گیاهان بومی و محافظت از آنها، تألیف کتاب در حوزه محیط زیست و آموزش مبانی حفظ محیط زیست و سبک زندگی در فضای مجازی در سطح وسیع و فراگیر از دیگر محورهای مهم این جشنواره به شمار می‌رود.

وی خبر داد: علاقمندان می‌توانند در دو بخش گروهی (انجمن و مؤسسه) و فردی مستندات خود را به دبیرخانه جایزه محیط زیستی ارسال کنند.

کریمی با اشاره به اینکه آخرین مهلت آثار به این جشنواره تا مرداد ماه ۱۴۰۱ خواهد بود، ادامه داد: برای شرکت در این جشنواره به مدارکی نظیر تکمیل فرم شرکت در جایزه، تشریح فعالیت‌های انجام شده در قالب عکس و فیلم به صورت فایل و مجوز انجمن، کپی شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس پرسنلی نیاز است.

وی در خصوص نحوه ارسال مدارک مورد نیاز گفت: متقاضیان می‌توانند با تماس با شماره ۰۹۳۰۰۸۲۳۴۶۹ و یا ارسال به ایمیل Farshadkareme۷۷@gmail.com و یا با ارسال مستندات به صورت پستی به دبیرخانه تهران- جردن- خیابان ناهید غربی- پلاک ۲۱ کلینیک پوست و مو دکتر رادمنش در این جشنواره شرکت کنند.

کد خبر 5485549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha