۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰

معاون وزیر آموزش و پرورش:

مطالبات فرهنگیان در چارچوب قانون مطرح شود/ حل مشکل به روش معلمی

مطالبات فرهنگیان در چارچوب قانون مطرح شود/ حل مشکل به روش معلمی

سمنان- معاون وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه مطالبات فرهنگیان می‌بایست در چارچوب قانون مطرح شود، گفت: دشمن به دنبال فرصت‌طلبی برای مقاصد خود است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زارعی ظهر سه‌شنبه در آئین تکریم و معرفی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات شهید مطهری سمنان ضمن بیان اینکه مطالبه فرهنگیان می‌بایست در چارچوب قانون مطرح شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه جامعه به‌نوعی الگوپذیری از آموزش‌وپرورش دارد لذا باید خواسته‌های این بخش جامعه از جنس تربیتی باشد.

وی ضمن بیان اینکه مطالبه‌های گروهی و صنفی از مواردی که دشمن‌روی آن زوم می‌کند لذا این خواسته‌های فرهنگیان نباید بهانه‌ای برای سودجویی دشمن فراهم کند، افزود: جامعه قدردان شأن و منزلت فرهنگیان است و آن‌ها نیز می‌بایست مشکلات را به شیوه معلمی حل کنند.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه مطالبات فرهنگیان باید از درون خودشان با رویکردهای قانونی بیان شود، ابراز داشت: فرهنگیان به‌عنوان دایه دار تعلیم و تربیت به شمار می‌روند لذا باید به‌گونه‌ای رفتار کنند تا خدشه‌ای به ارزش و شأن فرهنگیان وارد نشود.

زارعی با تأکید بر اینکه فرهنگیان فرهیخته با بزرگ‌منشی مسئولیت خود را به‌درستی انجام می‌دهند، تصریح کرد: قطعاً مشکلات و چالش‌های بزرگ و کوچک راه تعلیم و تربیت رصد شده و با کمک نمایندگان مجلس حل می‌شود.

وی در بخشی از سخنان خود ضمن بیان اینکه سند بنیادین تحول نظام آموزش‌وپرورش به تربیت دانش آموزان در ساحت شش‌گانه می‌پردازد، افزود: این سند باید به زبان ساده و به دور از پیچیدگی توضیح دهد که دانش‌آموز دارای تراز انقلاب اسلامی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد لذا این مورد نیز در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست از زحمات و خدمات محمد دستورانی تقدیر و شاه‌حسینی به‌عنوان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان معرفی شد.

کد خبر 5486544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha