۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

آب‌رسانی روستاهای استان سمنان تا سال ۱۴۰۲ هدف‌گذاری شد

آب‌رسانی روستاهای استان سمنان تا سال ۱۴۰۲ هدف‌گذاری شد

سمنان- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بابیان اینکه آب‌رسانی روستاهای استان تا سال ۱۴۰۲ هدف‌گذاری شد، گفت: آب‌رسانی به ۵۲ روستا در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی به میزبانی سپاه سمنان ضمن بیان اینکه برای سال جاری آب‌رسانی به ۵۲ روستای استان سمنان در حال انجام است، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح تأمین آب پایدار برای مردم مناطق محروم و دورافتاده استان است تا ماندگاری روستاییان را به همراه داشته باشد.

وی ضمن بیان اینکه با همکاری اداره آب و فاضلاب استان سال گذشته کار آب‌رسانی به ۳۶ روستا استان انجام‌شده است، افزود: گروه‌های جهادی در این طرح همکاری دارند تا مردم مناطق محروم از آب مناسب برخوردار شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بابیان اینکه مشکل‌دار نبودن روستاها تا سال ۱۴۰۲ در استان سمنان هدف‌گذاری شده است، ابراز داشت: ۱۵۰ روستای دیگر نیازمند آب‌رسانی هستند که این اقدام با همکاری بسیج سازندگی به‌خوبی در حال انجام است.

کاشفی بابیان اینکه یک هزار و ۲۳۹ گروه جهادی در استان سمنان فعال است، تصریح کرد: ۹۶۹ گروه جهادی طی ایام دوران پیک کرونا در تغسیل و تدفین اموات کرونایی، شناسایی بیماران، تولید ماسک و ایستگاه سلامت فعالیت داشتند تا اوج خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی را رقم بزنند.

وی بابیان اینکه تاکنون بیش از ۴۲۴ میلیارد تومان خدمات به نیازمندان استان در رزمایش مواسات ارائه‌شده است، افزود: توزیع بیش از ۴۱۷ هزار بسته معیشتی، یک هزار و ۲۸۲ سری جهیزیه، یک هزار تبلت و آزادسازی ۱۳۴ زندانی تنها بخش‌هایی از این خدمات را شامل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اضافه کرد: اعزام ۷۰ گروه جهادی به زلزله سی سخت و ترمیم ۱۸۰ واحد مسکونی، احیا ۶۱ کارخانه در استان در راستای رفع موانع تولید، تشکیل ۵۵۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا با بیش از ۵۳ هزار عضو، اجرای پروژه‌های متعدد در حوزه مسکن محرومان و ایجاد یک هزار و ۴۴۶ اشتغال خانگی تنها بخش کوچکی از فعالیت گروه‌های جهادی در استان سمنان بوده است.

کد خبر 5491727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha