۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳

معاون وزیر آموزش و پرورش:

توجه به سند تحول بنیادین موجب تربیت نیروهای تمدن ساز می‌شود

توجه به سند تحول بنیادین موجب تربیت نیروهای تمدن ساز می‌شود

بجنورد- معاون وزیر آموزش و پرورش تربیت نیروهای جهادی و تمدن ساز در این نهاد را ضروری دانست و گفت: توجه به سند تحول بنیادین موجب رسیدن به این هدف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده صبح چهارشنبه در سفر خود به خراسان شمالی در دیدار استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: مأموریت آموزش و پرورش سنگین است و نگاه به این مأموریت با توجه به سند تحول بنیادین و اسناد بالا دستی باید به گونه‌ای باشد که فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

وی بر تربیت نیروی انسانی، جهادی، خودسازی و تمدن ساز تاکید کرد و گفت: نگاه جدی باید به سند تحول بنیادین داشته باشیم تا از عهده این مأموریت سنگین برآییم.

معاون وزیر آموزش و پرورش به نقش شورای آموزش و پرورش اشاره داشت و بیان کرد: شورای آموزش وپرورش ظرفیت مناسبی برای کمک و مساعدت به نهاد آموزش و پرورش، بویژه در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی در مناطق مرزی و محروم است.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش آمادگی کامل را دارد در کنار استان‌ها قرار بگیرد تا از ظرفیت استان‌ها جهت بالا بردن کیفیت تعلیم و تربیت استفاده شود.

محمودزاده در پایان گفت: در این راستا قطعاً باید توجه ویژه به ظرفیت قرارگاه جهادی، عدالت تربیتی به مناطق محروم و مرزی داشته باشیم و در صدد رفع مشکلات آنان برآییم.

کد خبر 5493009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha