۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵

گزارش جلسه؛

لامرد امن ترین شهر استان فارس است/ تقدیر از خبرنگار مهر

 لامرد امن ترین شهر استان فارس است/ تقدیر از خبرنگار مهر

لامرد - فرماندار لامرد گفت: شهرستان لامرد امن ترین شهرستان استان است و این مرهون تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل رستگار بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: اعضای شورای اداری باید به موقع در جلسات حاضر شوند و نظم را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: شهرستان لامرد یکی از امن ترین شهرستان‌های استان فارس و همچنین کشور است.

فرماندار لامرد ادامه داد: در حوزه تصادفات افزایش ۴۰۰ درصدی داشته ایم و امسال نیز تاکنون سه سرقت بیشتر نداشته ایم و وقتی با شهرستان‌های دیگر مقایسه می‌کنیم امن ترین شهرستان هستیم.

رستگار افزود: کمیته امنیتی در بخش‌ها فعال و با همکاری بخشداران و کلانتری‌ها و حوزه‌های مقاومت اجازه فرصت و میدان داری به کسانی که می‌خواهند به اموال مردم دست درازی کنند را نخواهیم داد.

وی تصریح کرد: دو حوزه آموزش و پرورش نیاز مبرم جامعه امروزی است و چشم اندازهای خوبی برای شهرستان دیده شده و جلسه شورای فرهنگ عمومی نیز باید به صورت مدون برگزار شود.

فرماندار لامرد ادامه داد: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت باید گفت این طرح در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه اجرا شده است.

رستگار از مدیران جدید خواست با یک برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت چشم اندازی برای توسعه شهرستان و اداره مربوطه داشته باشند.

در پایان جلسه شورای اداری، فرماندار شهرستان لامرد ضمن تشکر و قدردانی از عزیزی مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد، از مدیران سابق شهرستان فانی، علوی خنیاگر، هاجری، انصاری، ارم، فضلی، احمدی، برزگر، علوی، نجفی زاده و… تشکر و قدردانی، و تعداد ۱۱ نفر از مدیران جدید را معرفی کردند.

در جلسه شورای اداری امروز شهرستان همچنین، نماینده عالی دولت از سیدمهدی احمدی خبرنگار صداوسیمای فارس در شهرستان لامرد، و محمود صابری زاده خبرنگار خبرگزاری مهر بابت انعکاس رویدادهای خبری، اجتماعی، و فرهنگی و همکاری صمیمیانه با فرمانداری شهرستان تقدیر کرد.

کد خبر 5494220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha