۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ؛

ناگزیر به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم

ناگزیر به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ناگزیر به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از چند دستاورد جدید حوزه ثبت، توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

در این بازدید، حدود ۲۰ شرکت، آخرین دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مرتبط با ثبت اسناد و تثبیت اراضی را ارائه کردند.

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تشکر از ستاری بابت رقم زدن اتفاقات خوب این حوزه گفت: در دوران تحول و تعالی، می‌توان چندین راهبرد را احصا کرد که از جمله آنها بحث هوشمندسازی و الکترونیک کردن‌ فرآیندها است که ما ناگزیر هستیم از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق این حوزه استفاده کنیم.

بابایی با اشاره به تاکیدات جلسه شورای عالی قوه قضائیه در استفاده تمام بخش‌های این قوه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک با توجه به شرح وظایف و ماموریت‌هایی که دارد، در بخش‌هایی چون حدنگاری، نیازمند این همکاری است.

وی گفت: قرار است به‌زودی در قالب یک تفاهمنامه جامع، از ظرفیت این شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق استفاده کنیم که این اقدام، به تسریع در نقشه‌برداری و تهیه عکس‌های دقیق کمک خواهد کرد.

ستاری در این بازدید گفت: امیدوارم بعد از این جلسات، اتفاقات خوبی در زمینه همکاری سازمان ثبت با شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق شکل بگیرد و آینده درخشانی در این حوزه رقم بخورد.

کد خبر 5496488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha