۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۵۴

معاون دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد؛

آغاز طرح نظارت و بازرسی داروخانه‌های البرز

آغاز طرح نظارت و بازرسی داروخانه‌های البرز

البرز - معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طرح نظارت و بازرسی ویژه از داروخانه‌های روزانه، شبانه روزی و بیمارستانی در استان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نفیسه خسروی اظهار کرد: به همت اداره نظارت معاونت غذا و دارو، طرح نظارت و بازرسی ویژه از داروخانه‌های روزانه، شبانه روزی و بیمارستانی در استان در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: این نظارت در چهار محور همچون حضور مسئول فنی داروخانه، روند نسخه پیچی، عدم نسخه پیچی در صورت نبود مسئول فنی و گران فروشی و عدم وجود کالای قاچاق در داروخانه در حال انجام است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز متذکر شد: در این مانور نظارتی ادارات مختلف غذا و دارو از جمله اداره دارو و فراورده‌های بیولوژیک، اداره آرایشی و بهداشتی، حوزه مبارزه با قاچاق، اداره تجهیزات و مکمل‌ها مشارکت داشته و در قالب تیم‌های مختلف بازرسی بر اساس چک لیست نظارت و بازرسی را انجام می‌دهند.

کد خبر 5496652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 0
      سلام. مدتی است داروخانه های بلوار فردوس تهران همگی ادعا می کنند قرص الانزاپین نایاب شده و ندارند در حالیکه داروخانه های مثلا جنوب شهر دارند و می گویند نایاب نشده است. خواهشمندم به وزارت بهداشت اطلاع دهید مسئولین اداره بهداری بازرسی کنند ببینند این داروخانه ها جهت گرانفروشی چنین ادعایی نداشته باشند.