۲ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۳۱

سرهنگ شریفی مطرح کرد؛

تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت

تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر را تشریح کرد و گفت: تیم‌های پلیس در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار داشت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از شهید صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی است.

وی گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از پمپ بنزین و مسیر جنوب به شمال نواب از خیابان نه دی تا دور کرد فاطمی چمران دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ رنجبر افزود: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از پل شهدای جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از صیاد، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از مینا بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق را از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از ستاری دارای بار ترافیکی هستند.

کد خبر 5496771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha