۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد؛

۵فقره رفع تصرف از اراضی ملی استان مرکزی انجام شد

۵فقره رفع تصرف از اراضی ملی استان مرکزی انجام شد

اراک - مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: پرسنل فرماندهی یگان حفاظت این اداره کل،  موفق به رفع تصرف اراضی ملی در قالب ۵ فقره رفع تصرف فوری و ۶ مورد اجرای احکام شدند.

حمید انعامی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی ۳۶۰ مورد گشت یگان حفاظت این اداره کل در عملیات‌های جداگانه ۲۲ هزار و ۲۱۰ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۳۰۲ هزار و۵۰۰ میلیون ریال در اردیبهشت ماه سال جاری رفع تصرف شد.

وی افزود: در این مدت بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت متعلق به شهرستان کمیجان به میزان ۳۰ هزار متر مربع بوده است و شهرستان شازند با حدود ۱۰ هزار متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی عنوان کرد: ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان کمیجان به ارزشی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است و شهرستان شازند با ۱۶۰ میلیارد ریال است.

انعامی در پایان عنوان کرد: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش این اداره کل در سراسر استان است.

کد خبر 5497217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha