۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰

دادستان عمومی مرکز گلستان:

دستگاه قضا با سگ گردانی و بد حجابی در النگدره برخورد می کند

دستگاه قضا با سگ گردانی و بد حجابی در النگدره برخورد می کند

گرگان- دادستان عمومی مرکز گلستان گفت: هر گونه بدحجابی، سگ گردانی و ناهنجاری های اجتماعی بخصوص در النگدره ممنوع است و با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اسپانلو عصر دوشنبه در بازدید از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در النگدره، اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی، از هفته گذشته طرح ارتقا امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در النگدره با همکاری پلیس اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی از این طرح حمایت خواهد کرد، افزود: مسئولان شهری فضایی برای پیاده روی در منطقه الگندره به وجود آوردند که این اقدام پسندیده‌ای است، اما برخی افراد با سگ گردی و ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی موجب نارضایتی مردم شدند.

اسپانلو ادامه داد: به دنبال اعتراض‌های مردمی از هفته گذشته در این خصوص ورود جدی داشته‌ایم و با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان نیز در این خصوص گفت: با اجرای این طرح هرگونه اقدامات خلاف شئونات اسلامی و ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بدحجابی و سگ گردانی ممنوع است و از سوی پلیس و دستگاه‌های قضایی با آنها برخورد خواهد شد.

علی تجری اظهار کرد: توصیه می‌شود که از پوشش‌های زننده و نامناسب عرف و همچنین خانم‌ها از کلاه برای حجاب در مکان‌های عمومی استفاده نکنند.

کد خبر 5497298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      0 0
      هرعکسی را از ارشیو برندارید اینا دانشجو هستند النگدره با مانتوهای جلو باز وکلاه وپای برهنه وموی افشان و...می ایند این بیچاره ها مقنعه دارند کاشکی تو النگدره مثل این بچه ها بیان گرگان افتضاحه
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      0 0
      بسیار متشکریم