۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰

با حضور معاون هلال‌احمر کشور؛

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر معارفه شد

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر معارفه شد

بوشهر- مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با حضور معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ آزادی خونین‌شهر سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوزان بعثی و اثبات برتری نظامی و یادآور حماسه سفارشات امام در فتح خرمشهر یادآور فرمایشات رسول‌الله بود.

غلامرضا حاجیانی افزود: هلال‌احمر استان بوشهر در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد و در طول سال حوادث مختلفی مثل سیل زلزله و کرونا …را پیش‌بینی می‌کند تا بتواند خسارت‌ها را در مواقع بحران به حداقل برساند و به نقطه ایده آل دست یابد.

وی اظهار داشت: باوجود تحریم‌ها و کمبود امکانات، جمعیت هلال‌احمر توانسته است تسکینی بر آلام مردم در حوادث به‌ویژه کرونا باشد.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر افزود: ۴۰۰ امدادگر در استان بوشهر آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و در قالب ۱۸ پایگاه جاده‌ای، دریایی، کوهستان، هوایی و آنست (سگ جست‌وجو) در مواقع حوادث و بحران به مردم استان خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از فصول سال تعداد پایگاه‌های امداد استان بوشهر افزایش می‌یابد افزود: امسال ۲ پایگاه امدادی سیار موقت در شهرستان‌های جم و عسلویه راه‌اندازی شده است.

حاجیانی اضافه کرد: ساخت آشیانه بالگرد یکی از سرمایه‌های ملی است که باید حفظ شود و برای اجرای آن ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: ۱۴۷ خانه هلال در استان بوشهر تأسیس شده‌اند که ۵۰ درصد آن‌ها فعال هستند و کمک‌های اولیه در این خانه‌ها آموزش داده شده است.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با حضور نامدار عبدالهیان معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر و مدیران دستگاه‌های اجرایی و پرسنل جمعیت هلال‌احمر برگزار و ایزدپناه با حکم رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور جایگزین حاجیانی به‌عنوان مدیرعامل این جمعیت در استان بوشهر منصوب شد.

کد خبر 5498379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha