جنبش جهاد اسلامی:

شهادت نوجوان فلسطینی روشنی‌بخش راه پیروزی فلسطین است

شهادت نوجوان فلسطینی روشنی‌بخش راه پیروزی فلسطین است

جنبش جهاد اسلامی امروز شنبه در بیانیه ای نسبت به شهادت نوجوان فلسطینی در منطقه «الخضر» واکنش نشان داد و خون این نوجوان را روشنی‌بخش مسیر پیروزی ملت فلسطین خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش «جهاد اسلامی» امروز شنبه در واکنش به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان از جمله به شهادت رساندن «زید محمد غنیم» نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی در منطقه «الخضر» واقع در جنوب «بیت لحم»، بیانیه‌ای صادر کرد.

جنبش جهاداسلامی اعلام کرد که شهادت «زید غنیم» توسط نظامیان رژیم صهیونیستی، در چارچوب اقدامات خصمانه علیه مردم فلسطین رخ داده است.

این جنبش در ادامه تاکید کرد: مردم ما بدانند که این جنایت شوم ما را از ادامه مسیر مقاومت، آزادسازی فلسطین و پاک‌سازی اماکن مقدس‌مان باز نخواهد داشت و این خون پاک راه پیروزی قدس را روشن خواهد کرد.

جهاد اسلامی در این بیانیه از مردم فلسطین و نیروهای مقاومت خواست مقابله همه جانبه با رژیم صهیونیستی از طریق تمامی ابزارها و امکانات موجود را ادامه دهند.

منابع فلسطینی شامگاه جمعه از شهادت زید محمد غنیم نوجوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر داده بودند. این نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی در درگیری‌های منطقه الخضر واقع در جنوب بیت لحم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد خبر 5501055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha