۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷

نیمه خرداد ماه جاری؛

خراسان جنوبی میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» می شود

خراسان جنوبی میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» می شود

بیرجند- دبیر دهه کرامت خراسان جنوبی گفت: کاروان زیر سایه خورشید خادمان رضوی از ۱۵ خرداد ماه جاری در شهرستان‌های استان در بین عاشقان اهل بیت (ع) حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد عرب زاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: برای پانزدهمین سال کاروان زیر سایه خورشید خادمان رضوی در قالب دو گروه از ۱۵ خرداد در شهرستان‌های استان در بین عاشقان اهل بیت (ع) حضور پیدا می‌کنند.

به گفته وی در این راستا ۲۸۰ برنامه مانند دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، زندانیان، نیروهای مسلح، استاندار و مدیران استان، عطر افشانی مزار شهدا در دهه کرامت اجرا می‌شود.

عرب زاده با بیان اینکه جشن محوری امسال بعد از ظهر چهارشنبه ۱۸ خرداد در امامزادگان باقریه برگزار می‌شود، افزود: در روز میلاد امام رئوف عقد ۱۴ زوج جوان با حضور خادمان رضوی و با اذن امام مهربانی‌ها منعقد می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین شامگاه چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه در قالب کاروان شادی در بیرجند برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود، گفت: دهه کرامت سال جاری بیش از ۵۰۰ هزار بسته متبرک در بین مردم استان توزیع می‌شود.

عرب زاده در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت تصریح کرد: هرچند نسبت به سال‌های گذشته همکاری دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی بیشتر شده اما این همکاری‌ها مطلوب نیست و برنامه‌های دهه کرامت به شکل مردمی برگزار می‌شود.

عرب زاده گفت: از آستان قدس رضوی هم حمایتی در این باره دریافت نمی‌کنیم و صفر تا ۱۰۰ همه برنامه‌های دهه کرامت با همت خادم یاران و خیرین خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر 5504713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha