۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۴۰

وزیر بهداشت؛

مردم ایران در واکسیناسیون علیه کرونا حماسه آفریدند

مردم ایران در واکسیناسیون علیه کرونا حماسه آفریدند

وزیر بهداشت، با بیان اینکه واکسیناسیون اکثریت مردم باعث شد ایمنی قابل توجهی در برابر این ویروس ایجاد شود، گفت: تلاش ۲۴ ساعته کادر سلامت، آمار فوتی کرونا را به صفر رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی که در صدر یک هیأت عالی رتبه به عراق سفر کرده، در خصوص نخستین روز بدون فوت کرونا، اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که پس از دو سال جهاد شبانه روزی و جانفشانی کادر سلامت کشور و تقدیم شهدای گرانقدر مدافع سلامت، امروز خبر مسرت بخش صفر شدن آمار فوت کرونا را شنیدیم.

وی افزود: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران که حتی در شرایط بحرانی کرونا نیز ادامه داشت، دانشمندان ما با همت شبانه روزی توانستند واکسن کرونا را در داخل کشور تولید کنند، به طوری که در حال حاضر ۶ مرکز تولید واکسن کرونا در کشور فعالیت دارند.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: مردم قهرمان ایران در واکسیناسیون کرونا مشارکت گسترده داشتند و حماسه‌ای ملی رقم زدند، چرا که واکسیناسیون اکثریت مردم باعث شد ایمنی قابل توجهی در برابر این ویروس ایجاد شود.

عین اللهی تصریح کرد: در شرایط کنونی، بسیاری از کشورهای مدعی، با آمار ابتلاء و مرگ و میر بالایی روبرو هستند، در حالی که در جمهوری اسلامی ایران این آمار به صفر رسیده است. این موفقیت و دستاورد بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک می گویم، زیرا راهنمایی‌ها و تدابیر حکیمانه ایشان بسیار مؤثر و راهگشا بود. همچنین به رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت کشورمان تبریک می گویم، چرا مدیریت کرونا با کار جمعی صورت گرفت.

وی در پایان ضمن تبریک به مردم همیشه در صحنه ایران، بیان کرد: مردم ایران، این پیروزی را نیز به کارنامه درخشان سایر پیروزی‌ها از جمله دفاع مقدس، ضمیمه کردند. امیدوارم این قدرت و همدلی بتواند کمک کند تا بر تمام مشکلات فائق آییم.

کد خبر 5505754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      جهش ژنتیکی ویروس 3 سال در دنیا باقی میماند وبعد فروکش میکند متاسفانه با 3 دوز واکسن مردم کرونا گرفتند وبرخی که واکسن نزدند سالمند البته باید واکسن زد ولی تا 3 سال ویروس مهار میشود الان ابله میمونی در دنیا انداختند که این هم مثل کرونا دست ساز است