۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰:۳۶

ریزش نمای یکی از ساختمان‌ها؛

بلوک‌های سازمانی «کیو» استحکام ندارند/ دستور تخلیه ساکنان صادر شد

بلوک‌های سازمانی «کیو» استحکام ندارند/ دستور تخلیه ساکنان صادر شد

خرم‌آباد- در پی ریزش دیواره‌های نمای بیرونی یکی از بلوک‌های سازمانی منطقه «کیو»، شهردار خرم‌آباد گفت: این ساختمان‌ها استحکام کافی ندارند و از ساکنان آنها خواسته‌ایم که منازل را تخلیه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه، بخشی از دیواره‌های نمای بیرونی یکی از بلوک‌های منازل سازمانی چهار طبقه میدان ۲۲ بهمن خرم آباد دچار ریزش شد.

در پی این ریزش، بلافاصله نیروهای آتش نشانی در محل حاضر و رفت و آمد در این مکان تا اطلاع بعدی و پاکسازی ممنوع اعلام شد.

بلوک‌های سازمانی «کیو» استحکام ندارند/ دستور تخلیه ساکنان صادر شد

این ساختمان‌های مسکونی که طی سال‌های ۱۳۵۴ و ۱۳۵۵ ساخته شده‌اند حدود پنج دهه عمر دارند و هم اکنون به بافت‌های فرسوده و در معرض ریزش تبدیل شده‌اند و نیاز بوده مسئولان مربوطه برای پیشگیری از اتفاقات ناگوار، برای بازسازی و ایمنی این واحدهای مسکونی تصمیمات و اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

سعید فتوحی شهردار خرم آباد در سخنانی در این رابطه اظهار داشت: متأسفانه این منازل سازمانی استحکام کافی را ندارند و هر آن امکان تخریب این ساختمان‌ها وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه اخطار کتبی به همه ساکنین بلوک‌ها داده شده است عنوان کرد: همچنین با نصب بنر و نوار خطر از مردم در آن محله خواسته‌ایم که منازل را ترک کنند.

شهردار خرم آباد تصریح کرد: مکاتبه تلفنی و کتبی با مسئولان مربوطه انجام شده و امیدواریم که پیگیری شود تا شاهد اتفاق ناگواری در سطح شهر نباشیم.

کد خبر 5506720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha