۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹

علی چینی در گفتگو با مهر:

اجازه بدهیم آجورلو در آرامش بهترین تصمیم را برای استقلال بگیرد

اجازه بدهیم آجورلو در آرامش بهترین تصمیم را برای استقلال بگیرد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: آجورلو مدیری باتجربه است و کارش را به خوبی بلد است و دیگران به خصوص فضای مجازی نباید امروز بر او فشار وارد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلالی‌ها پس از قهرمانی تنها یکی دو روز برای خوشحالی و جشن فرصت داشتند و خداحافظی رسمی فرهاد مجیدی در فضای مجازی باعث شد این جشن و سرور بلافاصله جای خود را به تشویش و نگرانی برای فصل بعد بدهد. چالشی که این روزها باشگاه استقلال پس از قهرمانی با آن مواجه است، انتخاب جانشین برای فرهاد مجیدی است و ایجاد دو گانگی مربی داخلی و خارجی نیز تبدیل به چالش بزرگی دیگر برای این تیم شده است.

علی چینی پیشکسوت و مربی سابق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهار داشت: فکر می‌کردیم برای تبریک قهرمانی فرصت زیادی داشته باشیم اما متأسفانه انگار خوشی به ما استقلالی‌ها نیامده و قرار نیست بعد از یک خوشحالی آب خوش از گلوی‌مان پایین برود. شخصاً انتظار نداشتم مجیدی بلافاصله پس از قهرمانی جدا شود. اما این کاری است که شده و حالا باشگاه با یک معضل به اسم انتخاب سرمربی مواجه شده است.

مربی پیشین آبی پوشان گفت: کار برای مربی بعدی چه داخلی و چه خارجی دشوار است و مربی بعدی حتماً می‌داند قرار است تیمی را تحویل بگیرد که یک فصل شکست را تجربه نکرده است و با این شرایط باید از عنوان قهرمانی‌اش هم دفاع کند.

چینی در ادامه تصریح کرد: باشگاه استقلال و مدیران آن امروز آنقدر دغدغه دارند که من به عنوان یک پیشکسوت با درک این موضوع با اظهار نظر عرصه را بر آنها تنگ‌تر کنم. به عنوان یک پیشکسوت با شناختی که از آجورلو دارم می‌دانم باتجربه‌تر از آن است که در این برهه حساس تصمیم اشتباهی بگیرد. لذا ما نباید با تحت فشار قرار دادن او کار را برایش دشوار کنیم.

وی افزود: متأسفانه بعضی‌ها برای نزدیک کردن گزینه‌های خود به نیمکت استقلال دست به کار شده‌اند و از هر ترفندی برای رسیدن به هدف شأن استفاده می‌کنند. از همه بدتر اینکه فضای مجازی هم تبدیل به ابزار جدیدی برای این عده شده و متأسفانه مشاهده می‌کنیم فضای مجازی به شدت آجورلو را تحت فشار قرار می‌دهد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: آجورلو چه در گذشته و چه در این یک فصلی که مدیر استقلال بود نشان داد تحت تأثیر فشارهای خارجی نیست و خودش می‌تواند تصمیمی خوب و درست را بگیرد. لذا به دوستان توصیه می‌کنم فضا سازی نکرده و دست به تخریب سرمایه‌های استقلال برای نزدیک کردن گزینه‌های خود نزنید. این دوستان که دستشان در فضای مجازی باز است لطفاً خودشان را نماینده میلیون‌ها هوادار معرفی نکنند و مطالبات شخصی شأن به اسم مطالبات هواداران به باشگاه تحمیل نکنند.

مدافع و مربی اسبق آبی پوشان خاطرنشان ساخت: مهم‌ترین بحث امروز بهترین انتخاب در کوتاه‌ترین زمان است. اگر قرار به مربی خارجی باشد، این مربی خارجی باید شرایطی داشته باشد که در کمترین زمان به فوتبال ایران شناخت کافی پیدا کند و اگر قرار به انتخاب مربی داخلی باشد، مربی داخلی هم باید شرایطی داشته باشد که توان دفاع از عنوان قهرمانی را داشته باشد. این تنها خواسته من به عنوان پیشکسوت از مدیران باشگاه استقلال است.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

کد خبر 5506922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیروس IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      1 1
      نکونام توانایی اداره استقلال ونداره
    • سیامک احسانی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      2 0
      اقای اجرلوی عزیزاول اینکه به شما ایمان داریم مدیر بسیار خوب ودلسوزی هستین ممنون ازشما پنجاه درصد تاثیرگزاری قهرمانی اس اس مدیریت خوب جنابعالی بود الان یک خواهش داریم اینکه سرمربی رو زودتر انتخاب کنید یه سرمربی خوب ما ازنقلو انتقالات خیلی عقب افتادیم ازرقیب اول اینکه بازیکنای فصل قبلو ازدست ندید دوم
    • آرش IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      1 0
      هر کی میخوایید بیارید ولی مربی ایرانی نباشه چون هیچکس تو ایران نیست که بخواد مثل فرهاد رکورد بزنه نکونام رو بیارید با دو باخت دو دستگی بین هواداران به وجود میاد بهترین راه حل مربی خارجی مطمئن باشید تا اون موقعی که استرا و شفر رو آوردن الان هم میتونن یکی مثل اون رو پیدا کنن
    • سیامک احسانی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      دوم اینکه دوتا مهاجم ودودفاع خوب بگیرین بجزدوسه بازیکن بقیه بازیکنارو به هیچ تیمی ندین خواهشن شادی مارو تبدیل به ناراحتی نکنید فصل بعد هم ما قهرمانیم البته رقیب فعلا داره سالمندانو جذب میکنه اونجا ظاهرا خانه سالمندانه ازاین بازیکنایی که گرفت ومیخواد بگیره رومانخواستیمو نمیخوایم
    • ع IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      اجازه بدهید‌وزیر‌محترم‌استقلالی‌ در‌ارااش برای‌تیمتان‌یارکیری‌کند