گروه های مقاومت فلسطین:

پیامدهای تداوم تعرض به قدس و مسجدالاقصی متوجه رژیم صهیونیستی است

پیامدهای تداوم تعرض به قدس و مسجدالاقصی متوجه رژیم صهیونیستی است

گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای تاکید کردند که قدس عربی و اسلامی بوده و خواهد بود و مسئولیت پیامدهای تداوم تعرض به آن و مسجدالاقصی متوجه اشغالگران صهیونیست است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروه های مقاومت فلسطین تاکید کردند که قدس عربی و اسلامی بوده و همچنان هم خواهد بود.

گروه های مقاومت فلسطین طی بیانیه ای به مناسبت پنجاه و پنجمین سالروز تجاوز رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷ از قدس به عنوان محور رویارویی عربی-صهیونیستی یاد کردند که اجازه یهودی سازی و تداوم تعرض به آن را نخواهند داد.

در این بیانیه آمده است که اراده ملت فلسطین همواره برای شکست طرح های اشغالگران قویتر بوده و رژیم اشغالگر باید پیامدهای تداوم تعدی به قدس و مسجدالاقصی را برعهده بگیرد.

این بیانیه همچنین از ساکنان قدس برای رویارویی با اشغالگران در مقابل تعرضات آنها به مسجدالاقصی تمجید شده است.

گزینه مقاومت بهترین و راهبردی ترین گزینه برای تعامل با ذهنیت صهیونیست ها است که بر قتل و جنایت و ریختن خون فلسطینی ها استوار شده است. تداوم جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس ادامه تروریسم صهیونیست ها علیه ملت ما است که باید رویارویی با آن در تمام میادین تشدید گردد.

گروه های مقاومت فلسطین همچنین تمام اشکال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر را مردود و خنجری به فداکاری های ملت فلسطین و خیانت به امت و تشویق اشغالگران برای تداوم تعدی به فلسطینی ها برشمردند.

در این بیانیه از تمام رهبران، علما، فرهیختگان، احزاب و رسانه ها در امت اسلامی خواسته شده است تا به مسئولیت های خود در تمام سطوح برای مقابله با اشغالگران عمل نمایند.

گروه های فلسطینی همچنین تشکیل جبهه فلسطینی -عربی-اسلامی برای حمایت از مسجدالاقصی و یاری قدس و حمایت و تقویت پایداری ساکنان آن را خواستار شدند.

کد خبر 5507171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha