۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۵۰

طی بخشنامه‌ای؛

ساعات کاری ادارات در استان سمنان تغییر کرد

ساعات کاری ادارات در استان سمنان تغییر کرد

سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان طی بخشنامه‌ای ساعات جدید کاری دستگاه‌های اجرایی استان در تابستان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، فاطمه منصوری در بخشنامه‌ای ضمن اعلام تغییر ساعات ادارات استان سمنان به واسطه کاهش مصرف انرژی اعلام کرد: پیرو بخشنامه شماره ۵۰/۶/۱۱۲۴۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ و با عنایت به تصویب نامه هیئت وزیران به شماره ۲۶۷۴۳ت/۵۹۷۹۰ مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۴ و حسب دستور و تاکید استاندار به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی، نهادها و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات عمومی، غیر دولتی و شهرداری‌های استان از تاریخ ۱۴۰۱/۳/۱۷ لغایت ۱۴۰۱/۵/۳۱ در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳ و روز کاری پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۲ تعیین می‌گردد.

وی افزود: بدیهی است ساعات کار مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه روزی به مردم هستند از این قاعده مستثنی است.

معاون استاندار سمنان همچنین بیان کرد: رعایت بخشنامه فوق‌الذکر مورد تاکید بوده و مقتضی است ضمن صرفه‌جویی در طول روز، در ساعات پایانی وقت اداری کلیه تأسیسات سرمایشی از مدار خارج گردد.

کد خبر 5508022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha