۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۰

فرهاد فلاح خبر داد؛

«زندگی به سبک امام رضا» در آمریکای لاتین منتشر می‌شود

«زندگی به سبک امام رضا» در آمریکای لاتین منتشر می‌شود

مدیر انتشارات اسپانیایی زبان فانوس دریایی گفت: در پاسخ به انتشار فیلم موهن عنکبوت مقدس «زندگی به سبک امام رضا» به زبان اسپانیایی آماده شده و در آمریکای لاتین منتشر می شود.

فرهاد فلاح مدیر انتشارات اسپانیایی زبان فانوس دریایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) در قالب اکران یک فیلم در جشنواره کن، گفت: شخصیت امام رضا (ع) یک شخصیت جذاب و محبوب در بین تازه مسلمانان آمریکای لاتین محسوب می‌شود و حتی شماری از تازه مسلمانان نام اسلامی خود را رضا انتخاب می‌کنند از این رو برای ارائه چهره‌ای ملموس از این امام همام و در پاسخ به انتشار این فیلم موهن زندگی به سبک امام رضا (ع) به زبان اسپانیایی آماده شده است که به زودی برای مخاطبان آمریکای لاتین از سوی انتشارات بین المللی فانوس دریایی منتشر می‌شود.

وی با اشاره به ابعاد این کتاب افزود: این کتاب با نام سفر با خورشید در منطقه آمریکای لاتین منتشر خواهد شد که حاصل کار نویسنده محترم جناب آقای محمد تقی فعالی است که پیش از این سوی مؤسسه احیا امر ولایت به زبان فارسی در ایران نیز منتشر شده است.

فلاح در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف این کتاب پرداخت و گفت: این اثر از چهار بخش زندگی معنوی، خانواده، روابط اجتماعی و بهداشت و تغذیه تشکیل شده است که هدف آن ارائه سبک زندگی از دیدگاه امام رضا (ع) است.

کد خبر 5508772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha