۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵

پس از نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح شد؛

امیرعبداللهیان: در برابر زیاده‌خواهی‌ها، مقتدرانه می‌ایستیم

امیرعبداللهیان: در برابر زیاده‌خواهی‌ها، مقتدرانه می‌ایستیم

وزیر امور خارجه گفت: هرگاه طرف مقابل ایران در مذاکرات هسته‌ای زیاده خواهی کرده، از ابزارها و اقتدار کشور استفاده کردیم تا بداند، منافع و آسایش و رفاه ملت ایران برای ما مهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که امروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافته بود بعد از این نشست در جمع خبرنگاران، گفت: به سوالات اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره صدور قطعنامه شورای حکام آژانس گفتگو شد.

وی افزود: ایران در برابر رفتار مبتنی بر منطق طرف مقابل در چارچوب منطقی، ابتکارات و ایده های خود را ارائه و به آن عمل کرده است.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: هرگاه طرف مقابل ایران در مذاکرات هسته‌ای زیاده خواهی کرده، از ابزارها و اقتدار کشور استفاده کردیم تا بداند، منافع و آسایش و رفاه ملت ایران برای ما مهم است و در این زمینه به تمام تلاش خود ادامه می دهیم.

امیرعبداللهیان گفت: امیدواریم در مجموعه اقداماتی که برای بازگرداندن همه طرف‌ها به توافق هسته‌ای موسوم به برجام انجام می‌شود، اقتدار کشور، مطالبات و انتظارات مردم و نحوه پیگیری آن حفظ شود؛ مردم همواره ضمن اینکه بر حفظ کامل حقوق کشور در عرصه بین الملل تاکید دارند اما حفظ این حقوق را با رعایت همه خطوط قرمز از ما مطالبه می کنند.

کد خبر 5512633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha