۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۶

مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد؛

تشدید نظارت بر شهربازی های ایلام با شروع فصل تابستان

تشدید نظارت بر شهربازی های ایلام با شروع فصل تابستان

ایلام-مدیرکل استاندارد ایلام از تشدید نظارت بر شهربازی های ایلام با شروع فصل تابستان خبر داد.

مهناز همتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد و به منظور تامین ایمنی و سلامتی مصرف کنندگان، تجهیزات شهربازی‌ها در کشور مشمول استانداردهای اجباری شده است.

وی یادآور شد: اداره کل استاندارد ایلام در برنامه ریزی های خود برای استانداردسازی تجهیزات در این استان گام موثری برداشته و در جایی که منافع مردم در خطر باشد به جدیت با متخلفان برخورد و آنان را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

وی در ادامه گفت: با توجه به فصل تابستان و افزایش استفاده از مکان‌های تفریحی از جمله شهرهای بازی، نظارت مستمری بر مجموعه شهربازی‌های استان توسط بازرسان این اداره کل صورت خواهد گرفت.

همتی عنوان کرد: تمام تجهیزات اماکن تفریحی باید استاندارد بوده و تمام موارد ایمنی در آنها رعایت شود؛ در غیر این صورت به تعطیلی آن مجموعه منجر خواهد شد.

مدیرکل استاندارد ایلام در پایان با بیان اینکه برای حفظ امنیت و سلامت جانی استفاده کنندگان از این وسایل نظارت خود را بر کیفیت و میزان ضریب امنیت این وسایل افزایش داده‌ایم، تاکید کرد: ایجاد امنیت خاطر برای استفاده از وسایل بازی در محیطی استاندارد و با آرامش را برای هم استانی‌های عزیز برخود واجب می‌دانیم و انتطار می‌رود استفاده کنندگان محترم هم در هنگام استفاده از وسیله بازی، مدارک مبنی بر استاندارد بودن وسیله را از مالک وسیله مطاابه نمایند و در صورت عدم ارایه مدارک لازم، به هیچ وجه از وسبله بازی استفاده نکنند.

کد خبر 5512754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha