۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند:

ترک فعلی ازسوی مدیران در پیگیری حادثه خروج قطار در طبس مشاهده نشد

ترک فعلی ازسوی مدیران در پیگیری حادثه خروج قطار در طبس مشاهده نشد

بیرجند-دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم در عملکرد مدیران درباره وظایفشان پیرامون حادثه خروج قطار در طبس ترک فعلی مشاهده نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی نسایی صبح دوشنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: ما در خراسان‌جنوبی به صورت تقریبی ۱۹ هزار نفر معتاد داریم که اگر کمپ موضوع ماده ۱۶ راه بیفتد بی شک سرقت‌های خرد نیز کاهش می‌یابد.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: بانک اطلاعاتی موضوع ماده ۱۶ و معتادان متجاهر به طور قطع باید تشکیل شود و در این موضوع باید دقت لازم شود.

نسایی با تأکید بر اینکه بی شک مدیرانی که به وظایف خود درباره راه اندازی کمپ موضوع ماده ۱۶ عمل نمی‌کنند را پای کار می‌آوریم، اظهار کرد: درباره خروج قطار یزد به مشهد که در طبس از ریل خارج شد همه دستگاه‌های اجرایی و سیستم قضائی و استانداری پای کار بودند.

وی گفت: طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم در عملکرد مدیران درباره وظایفشان پیرامون این حادثه ترک فعلی مشاهده نشد.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند یادآور شد: به نظر من باید تعداد جلسات را کاهش دهیم و در مقابل ببینیم که کارایی و خروجی جلسات چقدر است و در واقع به صورت کاربردی و دقیق جلسات مرتبط با موضوع آسیب‌های اجتماعی را برگزار کنیم.

نسایی با اشاره به اینکه بیان شده است که در ایام کرونا تعدادی از دانش‌آموزان ترک تحصیل کرده‌اند، یادآور شد: چرا باید شرایط اینگونه باشد بلکه باید زودتر به این مسئله مهم توجه می‌شد چرا که بیسوادی با افزایش آسیب‌های اجتماعی ارتباط دارد.

کد خبر 5513058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha