۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷

سرپرست معاون نظارت و  بازرسی اداره صنعت استان مرکزی:

۸ هزار گشت بازرسی از بازار در استان مرکزی انجام شد

  ۸ هزار گشت بازرسی از بازار  در استان مرکزی انجام شد

اراک - سرپرست معاون نظارت و  بازرسی اداره صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری ۸ هزار و ۳۳۱گشت بازرسی در سطح استان مرکزی از گروه‌های کالایی و خدماتی مختلف صورت گرفته است.

اسداله بنی‌اسد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۸ هزار و ۳۳۱ گشت بازرسی در استان مرکزی از گروه‌های کالایی و خدماتی مختلف در بازار انجام و ۸۲۳ پرونده قضائی تشکیل و ۱۲ واحد به علت تکرار تخلفات پلمپ و ۵۸ واحد نصب پلاکارد صورت گرفته است.

وی افزود: گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی در سال جاری با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و به منظور تقویت و تشدید اقدامات نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی استانی، در گروه‌های کالایی و خدماتی مختلف بازرسی‌های مستمر انجام می‌گیرد.

سرپرست معاون نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: بازرسی‌ها در تمام رسته‌ها بوده و آرد و نان، مرغ، گوشت، لاستیک، مواد شوینده، لوازم خانگی، ماسک، لوازم آرایشی، لوازم الکتریکی، کفش، میوه، باطری، برنج، آجیل، لبنیات، رستوران، خواروبار، حمل و نقل، آرایشگاه‌ها، مصالح، مواد پروتئینی، تلفن همراه، املاک و روغن موتور از جمله مهمترین گروه‌های کالایی و خدماتی نظارت شده هستند.

بنی‌اسد با اشاره به حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان نظارت بر اقلام اساسی با برنامه محوری به صورت میدانی و رصد سیستمی و بر اساس اولویت‌های ابلاغی سازمان حمایت دنبال خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای سال نیز ۱۲ تن قند و هزار و ۷۰۰ کیلو شکر احتکار شده کشف و ضبط شده است.

کد خبر 5519058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha