۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۶

رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان:

اعلام نتایج جشنواره نوجوان خوارزمی استان سمنان/ ۴۰گروه تقدیر شدند

اعلام نتایج جشنواره نوجوان خوارزمی استان سمنان/ ۴۰گروه تقدیر شدند

سمنان- رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره اعلام نتایج جشنواره خوارزمی استان، گفت: ۴۰ گروه دانش آموزی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ابوالقاسمی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش سمنان از برگزاری جشنواره استانی خوارزمی استان خبر داد و بیان کرد: ۱۶ دانش آموز استان در ۹ محور مجزا به مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ راه یافتند.

وی افزود: در این دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی، ۴۵۵ دانش‌آموز در بیش از ۳۰۰ گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۴۰ گروه حائز رتبه‌های برتر استانی شدند.

رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: جشنواره به عنوان یک فوق برنامه آموزشی با رویکرد دست‌ورزی، پرورش خلاقیت، تقویت روحیه کارآفرینی و مشارکت‌پذیری با هدف شناخت علایق و استعدادهای دانش‌آموزان، در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

ابوالقاسمی بیان کرد: مرحله استانی هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی در روزهای پنجم و ششم تیرماه به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد و مرحله کشوری به میزبانی استان اصفهان در نیمه مرداد برگزار خواهد شد.

کد خبر 5530683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha