۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰

رئیس سازمان صمت البرز خبر داد؛

حمایت صمت از تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب در البرز

حمایت صمت از تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب در البرز

البرز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از حمایت این سازمان از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات حوزه عفاف و حجاب در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین ربیعی بعد از ظهر شنبه با اشاره به اعلام آمادگی بسیاری از تولید کنندگان و عرضه کنندگان پوشاک برای پیشبرد اهداف قرارگاه عفاف و حجاب در استان البرز و شهرستان کرج اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت همه ابزارهای قانونی حمایت از این صنوف را به کار خواهد بست تا تولیدات در راستای اهداف ایرانی و اسلامی قرارگاه عفاف و حجاب به بازار عرضه شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول به ویژه اتاق اصناف، اتحادیه پوشاک و صنف خیاطان بانک جامعی از تولیدکنندگان پوشاک شهرستان کرج در حوزه عفاف و حجاب تهیه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: البته بسیاری از شهروندان ایرانی و البته استان البرز به رعایت اصول اسلامی پوشش در سطح جامعه تقید ویژه ای دارند، با این حال ارائه محصولات متنوع و به روز که استانداردهای اخلاقی لازم را نیز دارا باشند از ضروریات امر است.

وی ادامه داد: در حوزه عرضه نیز صنوف و اتحادیه‌های مرتبط به طور کامل اعلام آمادگی نموده‌اند و شاهد همکاری جدی و پررنگ ایشان در راستای مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب استان البرز هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

ربیعی با اشاره به اهمیت ایجاد سامانه‌های فروش اینترنتی محصولات حوزه حجاب و عفاف گفت: در تعامل موجود میان اتحادیه‌های صنفی مرتبط شرایط برای ورود به این بستر فروش کالایی در استان البرز فراهم شده و امیدواریم مورد استقبال شهروندان عزیز قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به مصوبه قرارگاه عفاف و حجاب استان برگزاری رویدادهای فصلی در دستور کار است و همزمان با ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب دومین رویداد در این زمینه تحت عنوان ستر در ابعاد وسیع‌تر با رویکرد سیاست گذاری فرهنگی و اجتماعی در دستور کار اجرایی شدن قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به عنوان ناظر و مسئول در فعالیت اصناف در سطح استان، از ابتکار عمل و همراهی همه صنوف برای تحقق اهداف قرارگاه عفاف و حجاب حمایت خواهد کرد و اطمینان دارم با مشارکت همه عزیزان می‌توانیم به بهترین نحو در این حوزه اثرگذار باشیم.

کد خبر 5534514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha