۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

۷۰۰ دام سبک و سنگین توسط خیران به محرومان خراسان شمالی اهدا شد

۷۰۰ دام سبک و سنگین توسط خیران به محرومان خراسان شمالی اهدا شد

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اهدای حدود ۷۰۰ راس دام سبک و سنگین به محرومان استان طی روز عید قربان خبر داد و گفت: ارزش این دام ها بیش از ۲۲ میلیارد ریال برآورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید الهی راد صبح یک شنبه در مراسم قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) که همزمان با سراسر کشور در بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه به مناسبت عید قربان حدود ۷۰۰ رأس دام سبک و سنگین به این نهاد اهدا شده، اظهار کرد: خیران ۳ رأس دام سنگین اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ارزش دام‌های اهدایی را بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برشمرد و گفت: این دام‌ها به صورت کاملاً بهداشتی توسط این نهاد ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح نذر قربانی امسال با شیوه‌ای جدید در سطح ملی با مدیریت کمیته امداد در حال اجرا است، افزود: امسال این طرح با همکاری مسجد جمکران به منظور سلامتی امام زمان (عج) در حال اجرا است.

الهی راد گفت: مسجد جمکران ۱۲ رأس گوسفند برای قربانی به نیازمندان استان اهدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان هم اکنون ۱۱ قربانگاه در مراکز شهرستان‌های استان دایر است، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند به هر میزانی که تمایل دارند در این طرح مشارکت داشته باشند و نذورات خود را برای نیازمندان اختصاص دهند.

وی افزود: در روز عید قربان ۱۹۶ پایگاه و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت گوشت‌های قربانی و نذورات مردم هستند.

وی بیان داشت: در سال گذشته مردم استان نذورات و گوشت قربانی خود را به ارزش ۵ میلیارد تومان به مناسبت عید قربان به کمیته امداد استان اهدا کردند.

کد خبر 5534862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha