با صدور بیانیه ای در این باره؛

العامری عید غدیر را تبریک گفت/ دوران ضعف به پایان رسیده است

العامری عید غدیر را تبریک گفت/ دوران ضعف به پایان رسیده است

هادی العامری رئیس ائتلاف فتح در عراق با صدور بیانیه ای عید غدیر خم را به ملت عراق تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه نینا نیوز، هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح در عراق، در بیانیه‌ای ضمن تبریک عید غدیر در بیانیه‌ای تاکید کرد: حماسه‌های حشد شعبی علیه داعش و تروریسم، تازه‌ترین نبرد میان پیروان ولایت و تکفیری‌ها است.

وی در ادامه افزود: عید غدیر بزرگترین ضیافت الهی بر امت اسلامی و «عید الله الاکبر» است. این روز، روز اکمال دین و اتمام نعمت پیامبر گرامی اسلام (ص) است که در امام علی (ع) جانشین و وصی او شد.

وی افزود: ضمن تبریک فرارسیدن این عید بزرگ به ملت شریف عراق و امت اسلامی، بار دیگر با ولایت امام علی تجدید بیعت کرده و امیدواریم این ارزش‌های الهی در قول و فعل ما دیده شود. همچنان که از آموزه‌های این امامِ همام، در شناخت دشمن، جهاد تبیین و بصیرت در مواجهه با فتنه‌ها و مقابله با مواضع گمراه کننده و فریبکارانه دشمنان پیروی کنیم.

وی ادامه داد: امروز وفاداری به امیرالمؤمنین (ع) و سلوک وی، توفیق الهی را طلب می‌کند تا به کسانی که لیاقت دارند برسد.

العامری در پایان گفت: نبرد بین پیروان ولایت و تکفیری‌ها همچنان ادامه دارد و حماسه‌های حشد شعبی علیه داعش و تروریسم، آخرین نبرد بین وفاداران به ولایت و جبهه تکفیریان است. نبردی که تفاوت میان خبیث از طیّب و منافقان از راستگویان را نمایان کرد. ما در روز عید غدیر الغدیر بشارت می‌دهیم که ای مؤمنان شکیبا باشید که زمان ضعف به پایان رسیده است.

کد خبر 5541175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha