۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱

رئیس پلیس فتای اردبیل:

ادمین کلینیک پزشکی جعلی در اردبیل روانه زندان شد

ادمین کلینیک پزشکی جعلی در اردبیل روانه زندان شد

اردبیل- رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: ادمین اینستاگرام کلینیک پزشکی جعلی در اردبیل شناسایی و روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی قهرمان طالع ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه ادمین اینستاگرام کلینیک پزشکی جعلی در اردبیل که اقدام به ایجاد، تبلیغ و تجویز داروهای لاغری در شبکه اجتماعی کرده بود، شناسایی و روانه زندان شد.

وی افزود: بنابر اظهارات فردی در خصوص پرداخت وجه به حساب ادمین اینستاگرام پیج کلینیک و عدم دریافت پاسخ رسیدگی به این پرونده بلافاصله در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل بیان کرد: مأمورین پرونده با بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکی و تحقیق پیرامون موضوع و به دست آوردن سرنخ‌های لازم، پس از کشف شیوه و شگرد متهم و نحوه کلاهبرداری در فضای مجازی، وی را مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ قهرمان طالع ادامه داد: مجرم ضمن اقرار به جرم خود، همچنین اعتراف کرد با تبلیغ پک‌های خاص درمانی مبالغ دیگری نیز از این طریق درخواست نموده و پس از کلاهبرداری، دیگر به پیام‌های آنان پاسخ نمی‌داد.

وی تصریح کرد: هموطنان ضمن توجه به تبلیغات غیرقانونی و فریبنده داروهای لاغری، چاقی و غیره در پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی برای اخذ هرگونه مشاوره در خصوص فضای مجازی و گزارش این‌گونه صفحات می‌توانند از قسمت مرکز امداد و فوریت‌های سایبری سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir اقدام کنند و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ این مرکز ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 5541923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha