۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۱۰

امیر سیاری:

دشمنان مغز جوانان ما را هدف قرار داده‌اند

دشمنان مغز جوانان ما را هدف قرار داده‌اند

مهدی‌شهر- معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه دشمن جنگ را به ما تحمیل کرد اما متوجه شد که نمی‌تواند با جنگ و ترور جلوی ما را بگیرد، گفت: امروز دشمنان مغز جوانان را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری بعد از ظهر پنجشنبه در یادواره شهدای ارتش شهرستان مهدی شهر ویژه گرامی داشت مرحوم سرتیپ سیاوش جوادیان در حسینیه المهدی (عج) این شهرستان با بیان اینکه دشمنان از راه‌های مختلف سعی کردند که مردم ایران اسلامی را به زانو در بیاورند، ابراز کرد: بعد از انقلاب اسلامی دشمنان سعی کردند تا با اختلاف افکنی بین مردم و قومیت‌ها ما را شکست دهند.

وی با بیان اینکه پس از اینکه در این حربه ناکام شدند ۱۷ هزار شهید ترور را به ایران اسلامی تحمیل کردند، افزود: دشمنان ایران اسلامی همه تجهیزات شرقی و غربی را در اختیار صدام قرار دادند و او را تجهیز کردند تا به ایران اسلامی حمله کند در واقع ما معتقد هستیم که دشمنان صدام را برای مقابله با ایران و انقلاب اسلامی پرورش دادند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهور اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال شخصی بود که انگیزه حمله به ایران را داشته باشد چرا که حتی ترور و اختلاف افکنی هم نتوانسته بود مردم را از پای در بیاورد، بیان کرد: شکست انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ایران دو محور و هدف اصلی دشمنان در جنگ ایران بود.

سیاری با بیان اینکه دشمنان حتی ایران را وارد جنگ اقتصادی نیز کردند، افزود: مردم توانستند حماسه بزرگی را در هشت سال دفاع مقدس به جای بگذارند چرا که خون دادند اما خاک ندادند و در دو قرن اخیر این نخستین بار بود که در کشور جنگی صورت می‌گیرد اما حتی یک وجب از این خاک به دست دشمنان نمی‌افتد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان حالا روش‌هایشان را تغییر داده‌اند، ابراز کرد: دشمن به دنبال تغییر اعتقادات، رفتار و فکر جوانان ایران اسلامی است تا هر طور که خودش می‌خواهد بار بیایند امروز باید هوشیار بود چرا که دشمنان مغز جوانان ما را هدف قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده آجا با بیان اینکه مبانی فکری و مدیریتی ما با دیگر کشورها متفاوت است و همین امر سبب شده تا دشمنان ما را بر نتابند، ابراز کرد: ما کشوری هستیم که ارزش‌های انقلابی و مردم سالاری بر زندگی مدیریتی ما حاکم است و این مسئله سبب می‌شود که به ذلت تن ندهیم.

سیاری به روحیه شهدای ما در دوران دفاع مقدس به خصوص فرماندهان ما نیز اشاره کرد و گفت: داشتن روحیه شهادت طلبی و ایثار و ایمان و جهاد از جمله ویژگی‌های بارز شهدای ما محسوب می‌شود.

به گزارش مهر، زنده یاد امیر سیاوش جوادیان از فرماندهان شجاع ارتش جمهوری اسلامی ایران سال گذشته به دیار باقی شتافت و در مهدی‌شهر زادگاهش به خاک سپرده شد.

کد خبر 5543816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha