۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶

وزیر کشور خبر داد؛

نیاز به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های اختصاصی در شازند

نیاز به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های اختصاصی در شازند

شازند - وزیر کشور گفت: پروژه‌های اختصاصی در شهرستان شازند وجود دارد که به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان شازند اظهار کرد: در سفر پیش بینی شده رئیس جمهور و هیأت دولت به استان مرکزی حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان برای کمک به پروژه‌های مختلف و ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اختصاص تسهیلات پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات به شهرستان شازند اختصاص می‌یابد گفت: پروژه‌های اختصاصی در شهرستان شازند وجود دارد که به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وزیر کشور با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در خصوص کارخانه قند شازند عنوان کرد: احتمالاً نتوان کارخانه قند شازند را بازسازی و احیا کرد اما امیدواریم با همراهی بنیاد مستضعفان در این خصوص به نتیجه‌ای برسیم‌.

وحیدی با بیان اینکه برخی از روستاها فاقد آب هستند، گفت: مقرر شده بخشی از مشکلات آبرسانی به روستاهای فاقد آب با اختصاص منابع در سال جاری رفع شود و بخش دیگر در سال آینده مرتفع شود.

رفع مشکل فاضلاب شهرستان شازند و آستانه

وی ادامه داد: منابعی برای رفع مشکلات سیستم فاضلاب در ۲ شهر شازند و آستانه پیش بینی شده که این مشکل رفع می‌شود.

وزیر کشور در خصوص الحاق دریاچه کوکبیه گفت: در این خصوص با وزارت راه صحبت خواهیم کرد تا این دریاچه به شهرداری واگذار شود و امیدواریم مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد و مردم بتوانند از آن بهره مند شوند.

تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای  پروژه‌های اختصاصی در شازند

وحیدی بیان کرد: ۵۰ روحانی برای اعزام به روستاها اعلام آمادگی کرده‌اند که مقرر شد برای آنها خانه در روستاها اجاره شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی برخی روستاها در خصوص صنایع تبدیلی ادامه داد: تصور مردم این بود که محیط زیست اشکال دارد که مقرر شد تحت نظارت فرماندار مشکلات در این حوزه رفع شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم خود را متعهد می‌داند که در خدمت مردم باشد و خواسته و نیازهای مردم را دنبال کند، تصریح کرد: امیدواریم تمام مسائل دنبال شود و مردم شهرستان شازند با این محیط زیبا و مردمانی متعهد و انقلابی و داشتن بیش از ۵۰۰ شهید و حضور ۹۲ درصدی در انتخابات، به مطالبه خود برسند و بخشی از خواسته‌های آنها برآورده شود.

کد خبر 5544180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha